رامبراند،مانه و کانالتو در سراسر انگلیس به نمایش در می‌آید

۲۳م اسفند ،

آثار سه نقاش بزرگ ˝رامبراند˝، ˝مانه˝ و ˝کانالتو˝ در سراسر انگلیس به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش هنرآنلاین، گالری ملی بریتانیا قصد دارد طی سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۱۶ سه اثر محبوب از “ادوار مانه”، “جیووانی آنتونیو کانال” مشهور به کانالتو و “رامبراند ون راین”، سه نقاش بزرگ و شناخته شده‌ی جهان را در شهرهای انگلیس به نمایش درآورد.

“اعدام ماکسیمیلیان” از شاهکارهای مانه، “رگاتایی در کانال بزرگ” اثری از کانالتو و خودنگاره‌ای از رامبراند در سن ۶۳ سالگی نقاشی‌هایی می باشند که طی سه سال آینده‌ در موزه‌ها و گالری‌های هنری انگلیس به معرض نمایش گذاشته می‌شوند.

تور “شاهکارها” بخشی از برنامه‌ گالری ملی بریتانیا برای افزایش سطح دانش و اطلاعات بیشترین تعداد مردم عادی نسبت به آثار معروف استادان عرصه هنر است که با همکاری حراجی معروف “کریستی” ترتیب داده شده است.

هر یک از این تابلوها از ماه ژانویه تا جولای هر سال، میزبان سه موزه‌ محلی می‌شوند و شش هفته در دسترس بازدیدکنندگان خواهند بود.

مانه تابلوی “اعدام‌ ماکسیمیلیان” خود را بین سال‌های ۱۸۶۷ تا ۱۸۶۸ خلق کرد. این اثر اتفاق‌ی دستگیری “آرکدوک فردیناند ماکسیمیلیان” اتریشی توسط نیروهای مکزیک و اعدام او به همراه دو تن از ژنرال‌هایش در سال ۱۸۶۷ را به تصویر کشیده است. پس از مرگ مانه، این نقاشی به بخش‌های کوچکتر تقسیم شد و هریک به طور جداگانه فروخته شدند. “ادگار دگاس” فردی بود که تمام این قسمت‌ها را خریداری کرد و روی یک بوم گردهم آورد. شاهکار مانه از سال ۱۹۱۸ جزو مجموعه آثار گالری ملی بریتانیا محسوب می‌شود.

سال ۲۰۲۴ به تور دور انگلیس نقاشی مانه اختصاص یافته است. “رگاتایی در کانال بزرگ” تابلوی کانالتو است که در سال ۲۰۲۴ به نمایش درمی‌آید. این نقاش متبحر تمام فضای کارناوال سالانه‌ ونیز که “رگاتا” نام دارد را به تصویر کشیده است.

خودنگاره‌ای که رامبراند در آخرین سال عمر خود‌ کشید هم در سال ۲۰۱۶ میهمان گالری‌ها و موزه‌های سراسر انگلیس می‌شود. این نقاشی از سال ۱۸۵۱ تا کنون در موزه‌ی ملی بریتانیا در معرض دید قرار دارد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Payman:

    فروش تابلی نقاشی ونیژ آنتونیو کالنتو(۱۷۵۰( تماس با شماره۰۹۹۰ ۲۰ ۳۳ ۸۸۰ عیسی زاده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.