راموس : او می داند که من کمی دیوانه ام

ستاره اسپانیایی اعلام کرد که بعد از ناکامی در ضربات پنالتی در بازی با بایرن اندکی ناراحت بود .

سرخیو راموس در پایان دیدار دیشب اسپانیا مقابل پرتغال در مرحله نیمه نهایی یورو۲۰۱۲ مرد خوشحال میدان بود.

او که در جریان این دیدار، ضربه پنالتی اش را به نحو تماشایی مبدل به گل کرد، در مورد ضربه ای که به سبک “پاننکا” وارد دروازه پرتغال نمود گفت:« من به این ماجرا فکر کرده بودم و انتقادات درمورد پنالتی ای که در بازی با بایرن مونیخ ازدست دادم را پذیرفتم. دل بوسکه می دانست که من می توانم چنین کاری را انجام دهم. چون او سالهاست که من را می شناسد و در نهایت می داند که من کمی دیوانه ام.»

راموس درمورد ضربه پنالتی ای که وارد دروازه روی پاتریسیو نمود گفت:« از قبل در فکر این بودم که این طوری پنالتی بزنم ولی تا زمانی که نبینی دروازه بان در ضربات پنالتی قبلی چطور عکس العمل نشان می دهد، نمی توانی تصمیم نهایی ات را بگیری.بعد از آخرین بازی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، خیلی ها گفتند که شاید من آماده نبودم.. ولی من به عنوان یک فوتبالیست احساس غرور می کردم و انگیزه های زیادی داشتم تا این مسئولیت را به دوش بکشم.چون از نظر روحی ، اعتماد به نفس کافی را درخودم می دیدم.»

درادامه صحبتهای سرخیو راموس که در وب سایت روزنامه مارکا بازتاب یافت می خوانیم:« زمانی که اینقدر بازی می کنی، این اخرین چیزی است که می توان از یک دروازه بان توقع داشت. به ویژه از دید یک مدافع.نوع ضربه ای که زدم کمی ریسکی بود ولی با اعتماد به نفس و اطمینان زیادی این کار را انجام دادم. وقتی پنالتی را زدم که احساس کردم که دروازه بان مطمئن است که من پنالتی ام را به یکی از دو گوشه دروازه خواهم زد.»

راموس ادامه داد:« شانس هم با من یاری کرد و تجربه به من کمک رساند. ازعملکرد تیمم دراین بازی واقعا احساس غرور می کنم. ما در ضربات پنالتی برروی ایکر کاسیاس، بهترین دروازه بان دنیا حساب باز کرده بودیم که او با درخششش نشان داد که اشتباه نکرده ایم. امیدوارم که اسپانیا به تاریخ بپیوندد و در فینال کیف هم موفق باشیم.»

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۷ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۸ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , راموس, ستاره اسپانیایی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.