راهنمایی برای انتخاب لباس تابستانه

۰۷خردادماه،

انتخاب یک لباس مناسب برای داشتن تابستانی خنک و بدون مشکل لازم است از این رو باید نکاتی را هنگام خرید به یاد داشته باشید.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، تابستان نزدیک شده است پس اکر قصد خرید یم دست لباس تازه دارید حتما کمی در خرید آن دقت داشته باشید که به درد تابستان بخورد. برای انتخاب یک لباس در فصل گرما باید نکات خاصی را در نظر داشته باشید که در ادامه به مهمترین نکات آن اشاره می کنیم :

** اصل مهم در خرید لباس های تابستانه دقت داشتن به وزن، جنس و نوع پارچه ای است که در دوخت لباس به کار رفته است. در این فصل باید از سبک ترین و البته خنک ترین لباس هایی که می توانید بپوشید تا از کرمازدکی و بیماری های ان دور شوید.

** برای خرید پیراهن همیشه پارچه نخی پیشنهاد شده است. در این فصل بهتر است از لباس های پلاستیکی با الیاف مصنوعی جدا دوری کنید این لباس ها بیشتر بدن شما را اذیت می کنند. خرید پیراهن های نخی هم سبک و هم خنک می باشند.

** برای شلوار نباید از جنس های تنگ یا بسیار کلفت استفاده کرد. شلوارهای پارچه ای بهترین گزینه برای داشتن یک تابستان راحت و بدون دردسر به شما پیشنهاد می گردد. تا حد امکان از شلوارهای لی دوری کنید چرا که گرم و کلفت می باشند.

** در این فصل حتما عینک آفتابی به همراه داشته باشید. اشعه های آفتاب با قدرت بیشتر به سمت زمین می آیند و ممکن است مشکلات بزرگی برای چشمان شما ایجاد شود از این رو یک عینک آفتابی مناسب برای گذراندن تابستانی بدون مشکلات بینایی مهم است.

** انتخاب رنگ نیز می تواند در گرمی یا خنک بودن آن تاثیر داشته باشد. همیشه از رنگ هایی استفاده کنید که شاد و روشن می باشند. تا حد امکان از رنگ های تیره مانند مشکلی یا خاکستری استفاده نکنید.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.