راه‌اندازی Wi-Fi با استفاده از دوربین‌های امنیتی

۸فروردین ۱۳،

 

شهر "گریت یارموث"(Great Yarmouth) که یکی از نواحی ساحلی پر رفت‌و‌آمد بریتانیا محسوب می گردد، با استفاده از ظرفیت اضافی سیستم‌های مربوط به دوربین‌های امنیتی خود شبکه اینترنتی Wi-Fi راه‌اندازی کرد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به دنبال تصمیمات تازه "شورای شهر گریت یارموث" مبنی بر راه‌اندازی شبکه بی‌سیم اختصاصی مبتنی بر سیستم CCTV به‌جای شبکه فیبری، شرکت The Cloud شبکه یاد شده را راه‌اندازی کرد.
 
سیستم بی‌سیم تازه در این شهر هزینه بسیار کمی دارد و راه‌های تازهتری را برای ارایه خدمات اینترنت بی‌سیم به صورت رایگان ارایه می‌دهد.
 
ایده راه‌اندازی این شبکه اینترنتی بی‌سیم توسط شرکت Quadrant Security Group(QSG) به عنوان شریک اصلی شورای شهر یارموث در توسعه استاندارد CCTV ارایه شد.
 
"وینس راسل"(Vince Russell) مدیر شرکت The Cloud در این خصوص گفت: «ما شاهد آن هستیم که به صورت مداوم درخواست مردم برای استفاده از شبکه اینترنتی Wi-Fi رو به‌افزایش است و به عنوان مثال طی ۱۲ ماه قبل میزان استفاده از شبکه ما در سراسر بریتانیا دو برابر شده است. در این میان، شهر "گریت یارموث" یک مثال دیگر محسوب می‌شود که نیاز فراوان به شبکه بی‌سیم Wi-Fi دارد و توسعه شبکه تازه می‌تواند نیازهای آن را برطرف کند».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.