راه آهن تیم پرقدرتی است ولی باید ببریم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

به گزارش تفسیری خبرآنلاین؛ او با اینکه شرایط ایده‌آلی برای بازی ندارد ولی دوست دارد iبه تیمش کمک کند و این در حالی است که در صورت قاسم پلاتین گذاشته اند. این پلاتین ها باید یک سال در صورت او بماند و بازی نمودن در این شرایط خطرناک iبه نظر می رسد.

حدادی فر در مورد وضعیتش می گوید:«الان شرایط iبهتری دارم ولی باید مواظب باشم. پزشک معالجم گفت که باید ۳ ماه خیلی مواظب باشم تا صورتم ضربه نخورد.» او در پاسخ iبه این سوال که آیا وقتی وارد زمین می شوی ترس نداری که دوباره مصدوم شوی تاکید می کند:«کمی ترس دارم ولی زیاد iبه مصدومیتم فکر نمی کنم،به هر حال وقتی وارد زمین می شوم باید iبه تیمم کمک کنم و فقط مهم این است که فوتبال بازی کنم.»

او بازی با راه آهن در هفته چهاردهم را یک دیدار سخت توصیف نموده و خاطرنشان می کند: «بازی سختی است چون راه آهن تیم پرقدرتی است که از بازیکنان و کادر فنی خوبی iبهره می برد ولی ما باید ببریم چون در زمین خودمان بازی می کنیم و باید از شرایط میزبانی iبهره ببریم.»از حدادی فر می پرسیم که آیا از وقت حضور فرهاد کاظمی،تیم شما تغییر مثبت نموده که او اینگونه جواب می دهد: «صد درصد تغییر نموده و این را می توانید در سبک بازی ما در دو دیدار اخیر ببینید. در دو بازی قبل واقعا حقمان بیشتر از دو امتیاز بود ولی امیدواریم که در بازی های آینده نتایج دلخواه مان را بگیریم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.