راه اندازی باشگاه پینت بال در فرهنگسرای بهمن

راه اندازی باشگاه پینت بال در فرهنگسرای بهمن

جام جم آنلاین: فرهنگسرای بهمن، باشگاه پینت بال را برای اولین بار در منطقه ١۶ راه اندازی می کند.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، برای اولین بار در منطقه ١۶ ، باشگاه پینت بال توسط فرهنگسرای بهمن راه اندازی می شود.

این باشگاه، با هدف توسعه ورزش پینت بال و ایجاد محیط ورزشی سالم و مهیّج برای اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر جوان در مساحت ١٠٠٠ متر مربع با فضایی جنگلی و سنگرهای درختی و چوبی به صورت تفریحی و آموزشی راه اندازی شده است.

رختکن، بوفه، اسلحه مکانیکی نیمه اتوماتیک، ماسک پرتو (مجهز به لنز دو جداره در فصول سرد سال)، دستکش مخصوص، محافظ بدن، محافظ گردن و کفش از دیگر تجهیزات این باشگاه می باشد.

پینت بال ورزشی نو و چهارمین ورزش پرتحرک دنیاست ورزشی برپایه دو میدانی، نزدیک به تیراندازی و از آنجا که به تفکر استراتژی نیاز دارد به آن شطرنج زنده هم می گویند.

همچنین دارای فرمت های مختلف بازی است، به طور معمول تعدادی بازیکن به دو گروه تقسیم می شوند و «تسخیر پرچم» را بازی می کنند.

تعداد بازیکنان در هر تیم می تواند از دو تا پنج یا هفت نفر تا ۱۰۰۰ نفر در هر طرف متغیر باشد که با توجه به ابعاد زمین محدود می شود.

موضوع بازی حمله به سمت تیم دیگر و تسخیر پرچم آنها در حین محافظت از پرچم خود می باشد. تیم در حینی که سعی می کند پرچم را فتح کند، همچنین باید بازیکنان مقابل را بوسیله هدف قرار دادن با توپ های رنگی از طریق یک تفنگ بادی که به نام «نشانه رو» (مارکر) گفته میشود از زمین حذف کند.

این بازی در زمانهای یک ساعت و ربع، از ساعت ٨ صبح تا ٢٣ ، در فرهنگسرای بهمن انجام می شود.

علاقمندان جهت ثبت نام و رزرو سئانس می توانند همه روزه حتی ایام تعطیل نیز به فرهنگسرای بهمن مراجعه و یا با شماره تلفن های ٠٩١٩٢١٩۶٧٣۵ و ۰۹۱۹۵۱۵۸۶۶۱ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.