راه اندازی دانشکده عمران و معماری در دانشگاه شهید چمران

راه اندازی دانشکده عمران و معماری در دانشگاه شهید چمران

پورتال دانشگاهی به نقل از ایسنا: کلنگ دانشکده عمران و معماری دانشگاه شهید چمران اهواز با زیربنای پنج هزار و ۸۲۰ مترمربع، با حضور استاندار خوزستان، هیات‌ رییسه دانشگاه و برخی مسئولان شهرستان به زمین زده‌ شد.

مراسم کلنگ‌زنی دانشکده عمران و معماری دانشگاه شهید چمران اهواز در ایام میلاد پربرکت ثامن‌الحج(ع) و سال‌روز شکست حصر آبادان با اعتباری در حدود ۴۶ میلیارد تومان و با طول مدت ۱۵ ماه برگزار شد.

مهندس محمدرضا ابطحی ‌مدیر دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه در این مراسم ضمن تشریح مشخصات فنی این پروژه خاطرنشان کرد: دانشکده عمران و معماری در چهار طبقه با زیربنای کلی حدود هشت هزار مترمربع، ۳۶ اتاق اساتید، ۱۲ کلاس درس، ۲ سایت کامپیوتری مجزا ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، هفت آتلیه و سه کارگاه و ۹ کلاس سمعی و بصری طراحی شده‌است.

وی افزود: ۵۰ درصد اعتبارات این پروژه از محل استانداری و ۵۰ درصد دیگر از محل کمک‌های مالی وزارت‌خانه تأمین می‌شود و قرار است تمام گروه‌های عمران و معماری به این دانشکده منتقل شوند. برای سیستم سرمایش این دانشکده از کولرهای گازی اسپلیت و در کلاس‌های درسی از پکیج استفاده می‌شود. در طراحی این دانشکده تمام خواسته‌های گروه‌های مختلف در نظر گرفته شده‌است. همچنین طی ۲ هفته آینده پیمانکار پروژه انتخاب و عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

مکان در نظر گرفته شده برای احداث این دانشکده، جنب دانشکده مهندسی است و مطابق پیش‌بینی انجام‌شده، باید تا سال ۹۲ به بهره‌برداری برسد.

دانشکده عمران و معماری

 

دانشگاه شهید چمران


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.