راه اندازی سامانه ارزیابی آنلاین طرح های در دست اجرای وزارت ارتباطات

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه ارزیابی آنلاین طرح های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس ماده ۸ دستورالعمل اجرایی نظام مدیریت عملکرد راه اندازی شد که دستگاههای اجرایی را مکلف کرده تا این نظام را پیاده و نظارت الکترونیکی را عملیاتی کنند.

با راه اندازی کامل این سامانه، امکان بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌های در حال انجام تمامی سازمان ها و شرکت های تابعه به صورت لحظه‌ای فراهم خواهد شد.

با استفاده از این سامانه می توان در صورت خارج شدن روند اجرایی پروژه ها از اهداف تعریف شده، تشخیص به موقع و اقدام های لازم را اجرایی کرد؛ همچنین از طریق این سامانه جامعیت در فعالیت‌ها عملیاتی می‌شود و ارتباط بین طرح ها و پروژه ها با استراتژی ها و سیاست های کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کنترل خواهد شد.

در این زمینه وحید یزدانیان مدیرکل دفتر نظارت ارزیابی برنامه ها و امور جامع وزارت ارتباطات با بیان اینکه بخشی از این نرم افزار که مربوط به ارزیابی عملکرد است در ستاد این وزارتخانه نصب و پیاده سازی شده است، افزود: این نرم افزار قابلیت لینک در سطوح سازمان ها و شرکت های تابعه را فراهم می کند. همچنین امکان رده بندی سازمانی، مدیریتی و کارمندی از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که امکان ارزیابی در سطوح مختلف را دارد.

به گفته وی این نرم افزار در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور طراحی و به صورت یکپارچه به تمامی سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی ارائه شده است و امکان گزارش‌گیری پویا از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می‌شود که به واسطه آن می‌توان گزارش‌های لحظه ای از روند پیشرفت پروژه ها برای بخش‌های سیاست‌گذار کشور آماده کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.