راه اندازی پورتال سازمان منطقه آزاد ارس به ۶ زبان زنده دنیا

به گزارش روز شنبه ایرنا ازپایگاه خبری مناطق آزاد، مدیر روابط عمومی منطقه آزاد ارس در سخنانی گفت: تنوع مخاطبان در زمینه فعالیت های مختلف منطقه آزاد ارس، موجب شد برای هر حوزه کاری وب سایتی مجزا با محتوا و رویکرد متفاوت جهت دسترسی آسان، مورد استفاده قرار گیرد.

‘ابراهیم نصیری’ افزود: علاوه بر پورتال سازمان منطقه آزاد ارس که جایگاه نخست میزان بازدید را در بین وب سایت های مناطق کشور دارد، برای حوزه اقتصادی وب سایت سرمایه گذاری، حوزه عمران و زیربنایی وب سایت پروژه ها و مناقصات،حوزه گردشگری وب سایت سفر به ارس و تور مجازی ارس در یک سال گذشته طراحی شده و در فضای مجازی آماده سازی قرار گرفته است .

نصیری در ادامه، انتشار کتاب بانک اطلاعات شهری منطقه آزاد ارس، طراحی سامانه تور مجازی گردشگری و هدفمند کردن بروشورهای اطلاع رسانی با توجه به کشورهای هدف منطقه آزاد ارس، انتشار کتاب فرصت های سرمایه گذاری و طراحی پورتال اطلاع رسانی را از جمله فعالیت های سال ۹۰ منطقه آزاد ارس برشمرد.

منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس در استان آذربایجان شرقی و شمال غرب ایران و در مجاورت جمهوری نخجوان، ارمنستان و آذربایجان قرار گرفته و دارای مساحتی معادل ۹۷ کیلومترمربع است.

منطقه آزاد ارس در ۱۳۷ کیلومتری شهر تبریز – که یکی از قطب‌های عمده دانشگاهی و صنعتی ایران است – قرار داشته و با شهر تهران نیز ۷۶۱ کیلومتر فاصله دارد، شهر جلفا به عنوان مرکز این ناحیه صنعتی- تجاری، در زمینه تجاری و گمرکی دارای پیشینه‌ای یکصد ساله‌است.

اقتصام ۱۰۷۰**۱۶۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۸۳۸۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.