راه اندازی کانون های امید زندگی در سرای محلات

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشاوره های اجتماعی شهرداری تهران از ضعف، نقص قانون در موضوع کودکان آسیب دیده یا در معرض آسیب خبر داد و گفت: این موضوع باید رفع شود.

حسین زارع صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به موضوع کودکان آسیب دیده یا در معرض آسیب  اظهار داشت: متاسفانه با وجود کنوانسیون حقوق کودک، حقوق قانون آنان روشن نیست و این موضوع همکاری نهاد اجتماعی و مسئول با یکدیگر را می طلبد.

وی ادامه داد: موضوع کودکان به ویژه کودکان کار و خیابان یک موضوع فرابخشی و مستلزم انتخاب یک متولی و هماهنگ کننده از بین نهادان مسئول است.

 زارع صفت با تاکید بر این موضوع که کمک به کودکان نیازمند مشارکت اجتماعی، جلب نگاه مردم  و ارائه  آموزشهای هدفمند اجتماعی است عنوان کرد: لازمه این امر کمک رسانی ابزاری اطلاع رسانی و سطح شهر  نیز نگاه مردم و مداخله آنان در این موضوع است.

 مدیر عامل سازمان رفاه همچنین از راه اندازی کانون های امید زندگی در سرای محلات خبر داد و گفت: این  کانون های با جلب مشارکت مردم محله در بحث کودکان در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی مشارکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تغییرات جدی در وضعیت کودکان کار و خیابان در حال رخ دادن است اقدامات لازم و ضروری در جهت ممانعت از تشدید این موضوع را ضروری دانست و خواستار حمایت  انجمن ها و کانون ها به عنوان حامی این کودکان شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.