راه روستایی ملیج گاله – گل چالسرشهرستان نکاء بهسازی شد

  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکاء از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت راه ملیج گاله – گل چالسر شهرستان نکاء به طول ۳/۱ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۱۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، سید علی صادقی ضمن اشاره به این خبر افزود : درتوسعه روستایی ، هدف بهبود وضع روستائیان است و برای رسیدن به این هدف باید توانایی روستائیان را در استفاده بهینه از منابع آب و زمین و سرمایه افزایش دهیم تا بتوانند با افزایش تولیدات کشاورزی و فروش مازاد محصولات ، سطح زندگی خود را بالا ببرند. ساخت ، ترمیم و توسعه راه های روستایی به عنوان یک کار زیربنایی زمینه را برای دستیابی به اهداف بالا فراهم می‌کند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکاء تصریح کرد : از این رو این اداره اقدامات گسترده ای را در زمینه ایمن سازی و بهسازی راه های روستایی و ییلاقی منطقه در دست اجرا داشته که از جمله می توان به اتمام عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی” ملیج گاله – گل چالسر” شهرستان نکاء به طول ۳/۱ کیلومتر و عرض ۵ متر و با اعتباری بیش از ۱۲۰۰ میلیون ریال اشاره کرد.
مهندس صادقی در ادامه ضمن اشاره به این مطلب که نکاء دارای ۹/۱۶۳ کیلومتر راه آسفالته روستایی است ، عنوان کرد: محور روستایی “ملیج گاله – گل چالسر” در بخش مرکزی واقع شده که با آسفالت راه روستایی مذکور ۸۸ خانوار منطقه از نعمت یک راه مناسب و ایمن برخوردار شدند.
گفتنی است مازندران دارای ۷۷۶۶ کیلومتر راه روستایی بوده که مقدار ۴۷۲کیلومتر از آن در شهرستان نکاء واقع شده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.