راه یابی فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی

تیم فوتبال نوجوانان ایران با برتری برابر استرالیا به جام جهانی ۲۰۲۴ امارات راه یافت. تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا برابر استرالیا به پیروزی رسید تا علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ را کسب کند.
ممتازنیوز : در ادامه‌ی برگزاری مرحله‌ی یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا، شاگردان علی دوستی مهر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه دستگردی به مصاف استرالیا رفتند و موفق شدند با نتیجه‌ی ۵ بر یک به پیروزی رسیده و راهی جام جهانی شوند.

به گزارش «تابناک»، در این دیدار که به قضاوت “ماساکی توما” از ژاپن و در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر برگزار شد، سعید عزت اللهی(۳۱ – از روی نقطه پنالتی) و رضا کرملاچعب(۳۵) برای ایران گل زدند تا شاگردان علی دوستی مهر نیمه اول را با برتری قاطع به پایان برسانند.

در نیمه دوم بازهم این ایران بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موفق شد توسط محمدرضا بازاج(۶۴) و علی ریگی(۸۰) به دو گل دیگر دست پیدا کند. با زدن چهار گل نوجوانان ایران کمی بی انگیزه شدند که ثمر آن دریافت یک گل در دقایق پایانی بازی بود. با این حال ایران در دقیقه ۹۴ موفق شد توسط رضا کرملاچعب به گل پنجم دست پیدا کند.

آنتانیو در دقیقه ۸۷ تک گل استرالیا را وارد دروازه ایران کرد.

ایران با این پیروزی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت و باید در این مرحله با ازبکستان دیدار کند.

شاگردان علی دوستی مهر که در مرحله مقدماتی نیز با اقتدار تیم های لائوس، یمن و کویت را شکست داده بودند، با پیروزی برابر استرالیا به رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ که در امارات برگزار خواهد شد، راه یافتند. ضمن اینکه این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت های نوجوانان آسیا هم راه پیدا کرد.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تیم فوتبال نوجوانان ایران, تیم فوتبال نوجوانان ایران جهانی شد, راه یابی فوتبال نوجوانان ایران به جام جهانی, فوتبال نوجوانان ایران جهانی شد


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.