رایزنی برای تعیین کابینه یازدهم، مهم‌ترین محور دیدار ۷۰ نماینده با رئیس‌جمهور منتخب

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه رایزنی برای تعیین کابینه یازدهم، مهم‌ترین محور دیدار ۷۰ نماینده با رئیس‌جمهور منتخب بود، گفت: نمایندگان در این نشست پس از دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی با آقای محمدباقر قالیباف نیز دیدار و گفتگو کردند.

رسول خضری نماینده پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نشست ظهر امروز(شنبه) جمعی از نمایندگان با رئیس‌جمهور منتخب در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این نشست با حضور ۷۰ نفر از نمایندگان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز شد و تا ساعت حدود ۱۴ ادامه داشت.

وی افزود: نمایندگان در این نشست پس از دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی با آقای محمدباقر قالیباف نیز دیدار و گفتگو کردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس رایزنی برای تعیین کابینه یازدهم را مهمترین محور این دیدار دانست و گفت: در این نشست نمایندگان نقطه نظرات خود را اعلام و آقای دکتر روحانی نیز در این خصوص بحث‌هایی را مطرح کردند.

وی افزود: تاکید بر اجرای شعار انتخاباتی رئیس‌جمهور منتخب مبنی بر اعتدال از جمله درخواست نمایندگان بود و امیدواریم این مهم به تحقق بپیوندد.

نماینده پیرانشهر خاطر نشان کرد: دیدار ظهر امروز نمایندگان با رئیس جمهور منتخب حزبی و جناحی نبوده بلکه به عنوان نمایندگان ملت با آقای روحانی دیدار کردیم.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.