رای بازیکنان دوپینگی فوتبال صادر شد

جام جم آنلاین: رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال احکام صادر شده برای متخلفین دوپینگ را اعلام کرد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر احمد هاشمیان – رییس کمیته پزشکی گفت: پس از بررسی پرونده احکام پنج مورد از موارد تخلف دوپینگ، کمیسیون بدوی نشستی را برگزار کرد که بر اساس احکام ابلاغی به ترتیب سه بازیکن به محرومیت دو ساله و دو بازیکن به محرومیت سه ماهه محکوم شدند.

وی ادامه داد: این احکام به باشگاهها روز چهارشنبه ابلاغ شد و باشگاهها و بازیکنان تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۱ تیر فرصت دارند در خواست استیناف کنند که با توجه به درخواست استیناف در دو پرونده، مشخصات بازیکن و باشگاههای مربوطه پس از رسیدگی در کمیسیون استیناف و قطعی شدن رای متخلفین به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی در ادامه بیان کرد: حسین افرا بازیکن باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در لیگ دسته یک از ماده ممنوعه دگزا متازون استفاده کرده است که براساس قوانین دوره محرومیت وی از تاریخ ۲۸/۳/۹۱ به مدت ۳ ماه  بوده و وی از کلیه فعالیتها  مربوط به فوتبال محروم است. همچنین پزشکیار مجید رنجبر در ارتباط با پرونده حسین افرا از باشگاه شهرداری بندر عباس از تاریخ ۲۸/۳/۹۱ به مدت ۴ سال از انجام هرگونه فعالیت در فوتبال محروم شد. در واقع این پرونده در خصوص سایر افراد دخیل در موضوع دوپینگ بازیکن همچنان مفتوح است.

رییس کمیته پزشکی در ادامه بیان کرد: محمد حسین چریم از باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری دزفول در لیگ دسته دوم فوتبال نیز از ماده ممنوعه  افدرین استفاده کرده که این بازیکن از تاریخ ۲۸/۳/۹۱ به مدت ۲ سال از حضور در کلیه فعالیتهای فوتبال محروم است. پرونده سوم نیز متعلق به بازیکن سعید جهاندیده از باشگاه فرهنگی ورزشی پیام خراسان در لیگ دسته دوم است که از ماده ممنوعه ناندرلون استفاده کرده است. برهمین اساس وی  از تاریخ ۲۸/۳/۹۱ به مدت ۲ سال از کلیه فعالیتهای رسمی در فوتبال محروم شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.