رایان کروکر با اخطار iبه کاخ سفید: آمریکا با احتیاط با مخالفان سوری برخورد کند!

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ap4-3.jpg

یکی از مشهورترین دیپلمات‌های آمریکایی ضمن مخالفت با ارائه حمایت نظامی iبه مخالفان سوری گفت: نه تنها نباید از مخالفان سوری حمایت نظامی کرد بلکه حمایت‌های بشردوستانه بیشتر هم باید با شناخت آنها صورت گیرد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از خبرگزاری رویترز، رایان کروکر، سفیر سابق آمریکا در شش کشور از جمله لبنان، کویت، سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان در ضیافت‌ ناهار سالانه در موسسه خاورمیانه واقع در واشنگتن گفت: مراقب باشید که iبه کجا می‌روید. این مخالفان چه کسانی می باشند و برای چه مبارزه می‌کنند؟ آن‌ها علیه چه کسی می باشند؟

سفیر سابق آمریکا iبه این نکته اشاره کرد که فقدان اطلاعات کافی ایالت متحده درخصوص مخالفان حتی پس از کنفرانس قطر سبب تشکیل گروه‌های مختلف چون ائتلاف ملی مخالفان سوریه شده است.

کروکر افزود: باید رفتار این مخالفان را همانند آنچه که در لیبی رخ داد مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم. مطمئن نیستم که یک شیوه درست و واضح برای پیگیری خط مشی همکاری و کمک داشته باشیم. تمایل دارم تا راه‌های بیشتری را برای ورود و حضور دیپلمات‌های آمریکایی iبه داخل سوریه بیابم.

وی همچنین از دیوید پترائوس، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و ژنرال جان آلن، فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان دفاع کرد. هر دوی این اشخاص در یک پرونده رسوایی اخلاقی درگیر می باشند.

این دیپلمات باسابقه آمریکایی در ادامه با رد اتهامات وارد شده iبه کاخ سفید درباره حمله ۱۱ سپتامبر iبه کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی که متوجه دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکاست، از اوباما دفاع کرد و گفت: کریستوفر استیونز، سفیر آمریکا در لیبی iبه خوبی از خطرات آگاه بود. او از اهمیت بنغازی با خبر بود. امیدوارم که مساله بنغازی سبب تضعیف وزارت امور خارجه آمریکا نشود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.