رایزنی برای تعیین وزیر ارتباطات

۲۸م دیماه ،

فاوانیوز: رئیس کمیتهICTمجلس دربارهٔ آخرین وضعیت تعیین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اعلام اینکه رئیس جمهور درحال رایزنی برای تعیین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معرفی آن به مجلس است، شایعه افزایش قیمت ۵۰ تا ۷۰درصدی قیمت اینترنت را رد کرد.

به گزارش فاوانیوز به نقل از ایستنا؛ رمضانعلی سبحانی فردر گفت و گو با خانه ملت با بیان اینکه مهلت رئیس جمهور برای تعیین سرپرست وزارت ارتباطات به اتمام رسیده است، تصریح کرد: براساس تبصره ۲ ماده ۵۳ قانون برنامه پنجم توسعه سرپرستی وزارتخانه فاقد وزیر توسط وزیر دیگر ممنوع است و باید رئیس جمهور تا زمان تعیین وزیر پیشنهادی خود شخصی را به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات معرفی کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرپرست تازه وزارت ارتباطات باید در هفته جاری معرفی می شد، گفت: تا امروز این اتفاق رخ نداده است اما بنده اخیرا شنیدم که رئیس جمهور در حال رایزنی برای تعیین وزیر است.

سبحانی فر گفت: مهلت رئیس جمهور برای تعیین سرپرست وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات به اتمام رسیده است و از زمان تصویب اصلاح ماده ۵۳ قانون برنامه پنجم توسعه درخصوص ادغام و انحلال وزارتخانه‌ها باید شخصی را معرفی کند.

وی ادامه داد: البته مهلت سه ماهه رئیس جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی خود به مجلس برای وزارتخانه ارتباطات و فناوری ازتباطات هنوز به اتمام نرسیده است.

سبحانی فر در بخش دیگری از اظهاراتش دربارهٔ افزایش تعرفه اینترنت  نیزتصریح کرد: اخیرا شایعاتی برای افزایش ۵۰ تا ۷۰ درصدی قیمت اینترنت مطرح شده بود اما چنین موضوع صحت ندارد.

رئیس کمیته ICTمجلس خاطرنشان کرد: هرگونه افزایش قیمت اینترنت نیازمند ابلاغیه از سوی سازمان تنظیم مقررات است، اما هنوز ابلاغیه در این خصوص نیامده است.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.