رایزنی خالد مشعل و اردوغان درباره سوریه

خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سفری غیررسمی به ترکیه با اردوغان، نخست وزیر ترکیه؛ احمد داود اوغلو، وزیر امور خارجه این کشور و حقان فیدان، رئیس دستگاه اطلاعاتی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

منابع رسمی ترکیه اعلام کردند که خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سفری غیررسمی به ترکیه با اردوغان، نخست‌وزیر این کشور درباره تحولات کنونی سوریه بحث و گفت‌وگو کرد.

به گزارش دانشجو به نقل از السفیر، منابع رسمی ترکیه اعلام کردند که خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سفری غیررسمی به ترکیه با اردوغان، نخست‌وزیر این کشور درباره تحولات کنونی سوریه بحث و گفت‌وگو کرد.
 
در همین راستا روزنامه حرییت ترکیه نوشت: خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سفری غیررسمی به ترکیه با اردوغان، نخست وزیر ترکیه؛ احمد داود اوغلو، وزیر امور خارجه این کشور و حقان فیدان، رئیس دستگاه اطلاعاتی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
 
در این دیدار که در ساختمان نخست وزیری ترکیه برگزار گردید، درباره تحولات جاری سوریه و منطقه خاورمیانه بحث و تبادل نظر شد، ولی تاکنون بیانیه رسمی نخست وزیری ترکیه در این باره منتشر نشده است.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.