رتبه دوم مقالات برگزیده در زمینه ICT

استاد دانشگاه خوارزمی موفق به کسب رتبه دوم مقالات برگزیده در زمینه ICT کارگروه آموزش و اطلاع رسانی شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زهره خوش نشین عضو هیات علمی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی در دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (یادواره شهید دکتر قندی) که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار گردید، موفق به کسب رتبه دوم مقالات برگزیده در زمینه ICT کارگروه آموزش و اطلاع رسانی شد.
    در این جشنواره ۷ کارگروه، به بررسی فعالیت های برتر انجام شده در سراسر کشور در زمینه علوم فناوری و اطلاعات پرداختند و دانشگاههای برتر در زمینه آموزش مجازی (خدمات آموزشی یا آموزش)، سازمانها در زمینه آموزش و اطلاع رسانی، موسسات در زمینه تولید محصولات و ارایه خدمات برتر در زمینه های فوق و مقالات ارایه شده در زمینه علوم فناوری و اطلاعات منتخب و از بین پژوهشگران سراسر کشور و در بین افراد و موسساتی که در این مقوله ها فعالیت داشتند، پژوهشگر منتخب حائز رتبه دوم به مقاله دکتر خوش نشین با عنوان «مهارت تفکر انتقادی جمعی در محیط یادگیری مجازی» تخصصی یافت.
   گفتنی است رتبه اول به نویسندگان خبری در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات تعلق یافت و از بین نویسندگان مقالات با لحاظ نمودن مورد فوق، تنها مقاله برتر، مقاله منتخب با عنوان فوق حائز اولین رتبه بوده است. /عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.