رحمتی با استقلال تمرین کرد/ منتظری همچنان غایب است

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم استقلال از ساعت ۱۸ در کمپ این باشگاه و با حضور ۴۰۰ تماشاگر آغاز شد. سیدمهدی رحمتی که به تازگی قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید کرده، عصر امروز چهارشنبه در مراحل آماده سازی این تیم حضور یافت.

در جریان تمرین امروز آبی پوشان، آرش برهانی دچار مصدومیتی جزیی از ناحیه کمر شد.

برخلاف خسرو حیدری و سیدمهدی رحمتی که تمرینات خود را با تیم استقلال آغاز کرده‌اند، پژمان منتظری دیگر بازیکن ملی پوش این تیم هنوز در مراحل آماده‌سازی آبی پوشان شرکت نکرده است.

براساس این گزارش، تماشاگران حاضر در محل تمرین امروز به شدت پیگیر وضعیت جواد نکونام و محمدرضا خلعتبری برای حضور در جمع آبی پوشان بودند. آنها ابراز امیدواری می‌کردند که مسئولان استقلال با به خدمت گرفتن خلعتبری و نکونام جان تازه‌ای به خط هافبک و حمله استقلال ببخشند.

حنیف عمران‌زاده مدافع این تیم که تمرینات بسیار سختی را پشت سر می گذارد با گل‌های زیبایی که در تمرینات درون دروازه قرار داد مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.

در ابتدای تمرین استقلال، بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز این تیم بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به بازی آقاوسط پرداختند. در بخش بعدی تمرین، آبی پوشان زیر نظر قلعه نویی کارهای تاکتیکی را مرور کردند. در این بخش مجید صالح و امیر قلعه نویی در مواقع لازم نکات فنی را به بازیکنان یادآوری می‌کردند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.