رحمتی: نه ناز می کنم و نه می ترسم

۱فروردین ۱۳،

رحمتی گفت: طی این چند روز اخیر صحبت های همه مرور کرده ام اما بعضی عنوان می کنند که رحمتی ناز می کند و بعضی می گویند رحمتی از رقابت با سایر دروازه بانان می ترسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،رحمتی که کناره گیری خود را از تیم ملی اعلام کرده است گفت: از کناره گیری ناگهانی خودم خوشحال نیستم. از ۶ سال قبل دروازه بان تیم ملی بوده ام و پس از آن به عنوان دروازه بان اول تیم ملی انتخاب شدم و در این مدت ۱۰ برابر سایرین تلاش کردم تا جایگاهم را حفظ کنم.

وی ادامه داد: طی این چند روز اخیر صحبت های تمامی کارشناسان، مربیان، بازیکنان و حتی مردم را مرور کرده ام اما بعضی عنوان می کنند که رحمتی ناز می کند و بعضی می گویند رحمتی از رقابت با سایر دروازه بانان می ترسد.

همین جا عنوان می کنم که مدیون مردم هستم اگر به این دلایل از تیم ملی کناره گیری کرده باشم. دلایل محکمی برای کناره گیری ام از تیم ملی دارم و با صحبت های امروز کی روش یقین پیدا کردم که کناره گیری ام درست بوده است.

وی گفت: هر زمانی که تیم ملی به من نیاز داشته باشد مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود. پس از صعود تیم ملی به جام جهانی دلایل کناره گیری ام را عنوان می کنم چرا که نمی خواهم حاشیه ای در تیم ایجاد شود و برای کی روش و تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.