رحیمی در جریان آخرین وضعیت جسمانی «طالبانی» قرار گرفت

۴ م دیماه ،

معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با همسر رییس جمهور عراق، در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند معالجات جلال طالبانی قرار گرفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمدرضا رحیمی عصر روز دوشنبه در گفت‌وگوی تلفنی که با «هیرو ابراهیم احمد» همسر جلال طالبانی، رییس‌جمهور عراق صورت گرفت، ضمن پیگیری روند درمان و معالجات طالبانی، از خداوند متعال برای وی شفای عاجل و بهبودی کامل مسالت کرد.

رحیمی در این مکالمه تلفنی همچنین ضمن ابراز همدردی با همسر طالبانی و مردم عراق، از آمادگی همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران برای کمک و مشارکت در روند معالجات و اقدامات درمانی رییس‌جمهور عراق خبر داد و از خداوند برای دولت و ملت عراق سعادت و سلامتی روزافزون مسالت نمود.

معاون اول رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که مردم و مسوولین جمهوری اسلامی ایران نگران و پیگیر وضعیت رییس‌جمهور عراق می باشند، اظهار امیدواری کرد که با دعای مردم مسلمان ایران و عراق آقای طالبانی هرچه زودتر بهبودی و سلامت کامل خود را به دست آورده و به جمع مردم عراق بازگردد.

«هیرو ابراهیم احمد» همسر رییس جمهور عراق نیز در این مکالمه تلفنی با بیان این‌که جلال طالبانی هم‌اکنون در بیمارستانی در برلین بستری است، گفت: گروه پزشکی عراقی و آلمانی به وی اطلاع داده‌اند که اوضاع جسمانی طالبانی ثابت شده است.

وی ضمن قدردانی از دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران، اظهار امیدواری کرد که حال جلال طالبانی هرچه سریع‌تر بهبود یابد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.