رحیمی پس از دریافت نشان خدمت: همه نشان‌ها شایسته احمدی‌نژاد است

ایران > دولت– ممتازنیوز:
معاون اول رئیس‌جمهور به پاس خدمات ارزشمند و تلاش‌های شایسته در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از دست دکتر احمدی‌نژاد لوح سپاس و نشان درجه یک خدمت دریافت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی صبح امروز (چهارشنبه) در «جلسه هیات دولت و مراسم اعطای ۱۴ نشان دولتی» که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهور برگزار شد، پس از دریافت نشان درجه یک خدمت از رییس جمهور، با تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع)‌ و اعیاد شعبانیه، گفت: همه نشان های لیاقت و خدمت، شایسته و زیبنده خود دکتر احمدی نژاد است که در مدت ۸ سال درصدر دولت بارها و بارها به تمام نقاط کشور سفر کرد و اقشار مختلف مردم را مورد مهر و مرحمت خود قرار داد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه نام دکتر احمدی نژاد در عرصه خدمت رسانی، پیشرفت و تعالی کشور در تاریخ این آب و خاک ماندگار خواهد بود، اظهار داشت: ‌اقدامات و دست آوردهای دولت دکتر احمدی نژاد در تمامی بخش ها بی نظیر است و قابل مقایسه با دوره های قبل نیست.

رحیمی افزود: خدمات و کارهای انجام شده در دولتهای نهم و دهم به قدری خیره کننده است که بر اساس آمار و ارقام، گاهی با تمام دولتهای قبل و حتی دوران پیش از انقلاب برابری می کند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به کارهای انجام شده و تحولات شکل گرفته طی ۸ سال اخیر در تمامی بخش ها و حوزه ها ،خاطر نشان کرد: اقدام شجاعانه رییس جمهور برای اصلاح نظام اقتصادی از کارهایی است که حتی بسیاری از مقامات دیگر کشورها و بعضی دشمنان نیز به بزرگی و اهمیت آن اقرار کردند .

وی ادامه داد: دکتر احمدی نژاد بنیانگذار نهضت مسکن مهر در کشور بود و با این اقدام سبب شد در سراسر کشور جوانانی که همواره در آرزوی داشتن خانه بودند، صاحب مسکن شوند .

معاون اول رییس جمهور گفت: حضور مستمر دکتر احمدی نژاد در عرصه های بین المللی و بیان شفاف مواضع جمهوری اسلامی ایران در جهان چیزی نیست که از یادها فراموش شود .

رحیمی در ادامه با اشاره به بیانات و جملات مقام معظم رهبری در وصف دولت دکتر احمدی نژاد و تایید کار و خدمت رسانی این دولت، تصریح کرد : لازم است جملات رهبر معظم انقلاب و آمار جامعی از اقدامات این دولت به شکل گزارش گرد آوری شود تا نسل های بعد بدانند که در این مقطع از تاریخ چه تحولات و اتفاقات بزرگی در مسیر پیشرفت و تعالی کشور رخ داده است.

به گزارش این پایگاه اطلاع رسانی،صبح امروز و در نهاد ریاست جمهوری طی مراسمی محمود احمدی‌نژاد به ۱۲ نفر از دولتمردان خدوم نشان دولتی اعطاء کرد.

در این مراسم محمدرضا رحیمی معاون اول رییس‌جمهور نشان خدمت، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی نشان سازندگی، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه نشان خدمت، علی‌رضا بابایی وزیر آموزش و پرورش نشان تعلیم و تربیت، رستم قاسمی وزیر نفت نشان خدمت، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت نشان خدمت، سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی نشان خدمت، نسرین سلطان خواه معاون علمی و فنآوری رییس‌جمهور نشان خدمت و مدیریت، بهروز مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور نشان لیاقت و مدیریت، علی‌اکبر محرابیان دستیار ویژه رییس‌جمهور نشان سازندگی، محمدرضا فرزین رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی نشان خدمت و محسن خلیلی عراقی از پیشکسوتان عرصه صنعت نشان کار و تولید را از دستان رییس‌جمهور دریافت کردند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.