ردنپ: انگلیس فوتبال بازی کردن بلد نیست

۲۳خردادماه،

هری ردنپ، سرمربی کوئینزپارک رنجرز، با انتقاد از عملکرد تیم ملی انگلیس، اعلام کرد که سه شیرها نمی دانند چطور باید فوتبال بازی کنند.

تیم بزرگسالان انگلیس بعد از دو دیدار اخیر مقابل برزیل و ایرلند با انتقادات زیادی روبرو شد؛ ضمن اینکه تیم زیر ۲۱ سال این کشور نیز در هر سه دیدار مرحله گروهی رقابت های قهرمانی اروپا شکست خورد و حذف شد.

ردنپ که خود سال قبل یکی از گزینه های هدایت تیم انگلیس، بعد از استعفای کاپلو، بود، در مقاله ای در نشریه سان، خواهان تغییرت گسترده در تیم انگلیس شد.

در مقاله او آمده است:” من به تیم انگلیس در هم رده ها علاقه دارم و وقتی چنین نمایش هایی را از آنها می بینم، واقعا ناامید می شوم؛اینکه با داشتن چنین نفرات خوبی، در مقابل سایر تیم ها چقدر ضعیف بازی می کنیم.

با مشکلاتی که در فوتبال انگلیس داریم، باید دست به تغییرات گسترده بزنیم. به نظر من روی هاجسون باید مربیان همه رده ها را زیر نظر بگیرد و آنها را در یک مسیر قرار بدهد.

ما نمی دانیم چطور فوتبال بازی کنیم. ما در زمین فقط توپ را نگه می داریم و نمی دانیم باید با آن چکار کنیم. 

به بازیکنانی که از آنها به عنوان نسل طلایی یاد می شد، نگاه کنید، استفن جرارد، فرانک لمپارد، جان تری، وین رونی، اشلی کول و بقیه.

روی کاغذ نمی توان بازیکنانی به خوبی آنها پیدا کرد. اما آنها با یکدیگر هرگز نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند زیرا آنطور که باید از آنها بازی گرفته نشد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.