رزمایش آسمان ولایت تبلور قدرت و توان جمهوری اسلامی

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رزمایش مدافعان آسمان ولایت تبلور قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان است.

محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره iبه برگزاری رزمایش حامیان آسمان ولایت گفت: پیام این رزمایش این است که جمهوری اسلامی ایران با همه قدرت و اقتدار توانایی دارد ضمن دفاع از مرزهای هوایی و زمینی خود با همکاری سایر کشورها برای امنیت منطقه نقش بارزی را ایفا کند.

وی در ادامه افزود: دشمنان نظام باید در نظر داشته باشند، اگر کوچکترین تصمیمی برای تجاوز iبه خاک کشور داشته باشند، جمهوری اسلامی با قدرتی که بخشی از آن را در این رزمایش iبه نمایش گذاشته آنان را از تصمیمات خود پشیمان خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: جمهوری اسلامی همواره و در طول تاریخ نشان داده است که با iبهره‌گیری از یگان‌های هوایی، دریایی و زمینی و با همدلی و همراهی مردم و مسئولین در برابر سیاست‌های خصمانه دشمنان ایستادگی داشته که نمونه بارز آن iبه ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد.

نماینده مجلس نهم در پایان اظهار داشت: بدخواهان و دشمنان ما امروز iبه این نتیجه و جمع بندی رسیده‌اند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از توان بسیار بالایی برخوردار است و قادر بوده از مواضع خود در منطقه دفاع کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.