“رسانه ملی” با مدیریت صحیح عدالت را میان کاندیداها رعایت کرد

۱۹خردادماه،

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز گفت: رسانه ملی با مدیریت صحیح و عملکردی مثبت در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، عدالت را در بیان نقطه نظرات کاندیداها رعایت کرد.

علی مرتضویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری در انتخابات یازدهم اظهار داشت: نحوه تبلیغات این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری از طریق رسانه ملی با ملاحظه  رفتار و گفتار کاندیداها نسبت به دوره‌های پیشین بسیار پخته‌تر و عقلانی‌تر بود.

وی ادامه داد: خویشتنداری نامزدها در منش و کردارشان در تمامی برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی نشان دهنده حرکت جامعه به سمت عقلانیت است و رفتار آنها با رعایت اصل منافع ملی به نحوی بازتاب جامعه در تمامی عرصه‌هاست.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز تصریح کرد: رسانه ملی با مدیریت صحیح و عملکردی مثبت در برنامه‌های مختلف  تلویزیونی، رادیویی توانست عدالت را در بیان نقطه نظرات کاندیداها رعایت کند.

 مرتضویان دربارهٔ ارائه برنامه و قول در اجرای آن‌ها از سوی نامزدهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: هر کاندیدایی باید با در نظر گرفتن تناسب میان اهداف و وسایل دستیابی به آن‌ها و همچنین قابل حصول بودن اهداف در مدت زمان نهایت ۸ سال به ارائه دیدگاها و برنامه‌های خود بپردازند تا سبب بی اعتمادی مردم در جامعه نشود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.