رسوایی دختر جوان رئیس جمهور + عکس

افراد مظنون از جمله رئیس شرکت تلفن های همراه ازبکستان جزء افراد پیرامون گلنارا دختر اسلام کریم اف رئیس جمهور ازبکستان است که به این موضوع در یک نامه محرمانه اداره فدرال پلیس سوئیس اشاره شده است.

رسوایی دختر جوان رئیس جمهور

ممتازنیوز: دختر رئیس جمهوری ازبکستان که بعنوان یک دیپلمات بلند پایه در سوئیس انجام وظیفه می کند متهم به پولشویی در این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نشریه بوند، دولت سوئیس اخیرا تعدادی از اتباع ازبکستان را متهم به ارتباط با یک پرونده پولشویی در این کشور کرده است.

دادستانی فدرال سوئیس در ژنو، چهارم ژوئن سالجاری علیه چهار تبعه ازبک از جمله رئیس سابق شرکت تلفن های همراه ازبکستان را به اتهام پولشویی و کلاهبرداری مورد پیگرد قضائی قرار داده و ۶۰۰ میلیون فرانک در شماره حسابهای این افراد توقیف شده است.

افراد مظنون از جمله رئیس شرکت تلفن های همراه ازبکستان جزء افراد پیرامون گلنارا دختر اسلام کریم اف رئیس جمهور ازبکستان است که به این موضوع در یک نامه محرمانه اداره فدرال پلیس سوئیس اشاره شده است.

در نامه مزبور تصریح شده که شماره حسابهای توقیف شده در بانک خصوصی ژنو در اصل متعلق به بستگان رئیس جمهور ازبکستان است. دادستانی سوئیس علیه این چهار تبعه ازبکستان که در حقیقت پولهای مسئله دار در ژنو باید به آنها تعلق داشته باشد پیگرد قضایی را دنبال می کند، ولی نمی تواند علیه دختر رئیس جمهور ازبکستان که پولهای مزبور در اصل متعلق به اوست اقدامی انجام دهد. دادستانی برای محاکمه وی دستش بسته است، زیرا دختر رئیس جمهور ازبکستان، سفیر کشورش نزد دفتر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو است.

وزارت امورخارجه سویئس نیز در پاسخ به درخواست دادستانی نوشته که نامبرده دیپلمات بوده و از مصونیت برخوردار است و نمی توان وی را محاکمه کرد.

در صورتیکه واقعا مشخص شود که پولهای مزبور متعلق به دختر رئیس جمهور ازبکستان است، آنوقت سوئیس فقط می تواند نامبرده را بعنوان عنصر نامطلوب اعلام و از خاک خود اخراج کند.

گفتنی است دختر رئیس جمهور ازبکستان که ارتباط بسیاری نزدیکی با مقام های بسیاری از کشورهای غربی دارد در سال ۲۰۰۹ ویلایی را در شهر ژنو و در یک منطقه اعیان نشین به قیمت ۱۸ میلیون فرانک برای خود خریداری کرده است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۲۴۷ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اخبار مهم, دختر, دختر رئیس جمهور, رسوایی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.