رسول خادم: کشتی گیران ما بسیار جنگنده بودند

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ‘رسول خادم’ به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که قرعه های کشتی گیران ما بسیار سخت بود و البته برخی از آنان هم بدون اشتباه نبودند که همین عوامل باعث شد از مدال طلا دور بمانیم.

وی با اشاره به کسب مدال برنز توسط احسان لشگری و کمیل قاسمی در اوزان ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم، گفت: احسان لشگری بسیار خوب کشتی گرفت و فقط یک اشتباه در مقابل کشتی گیر جمهوری آذربایجان در مرحله نیمه نهایی مرتکب شد و از رسیدن به فینال بازماند.

وی افزود: کمیل قاسمی امروز فراتر از انتظارات کشتی گرفت. او یکی از بهترین کشتی گیران ما است و خوشحالم که توانست در اولین حضورش در المپیک مدال باارزش برنز را کسب کند.

خادم همچنین تلاش و جنگندگی مسعود اسماعیل پور را ستود و در مورد کشتی های امروز وی گفت: اسماعیل پور در کشتی اول بسیار خوب بود و در مقابل کشتی گیر سرشناس روسیه نیز تلاش زیادی کرد ولی در راند سوم کشتی یک امتیاز او را ندادند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به این موضوع اعتراض نکردید؟ اظهارداشت: این اتفاق در لحظات حساسی از کشتی افتاد و اگر اعتراض می کردیم احتمال داشت نپذیرند و در آن صورت اسماعیل پور دو امتیاز عقب می افتاد که جبرانش سخت تر می شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان افزود: ما امیدوار بودیم که او بتواند در زمان باقیمانده یک امتیاز را جبران کند و برنده مسابقه شود که متاسفانه چنین نشد.

کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در دومین روز رقابت های بازیهای المپیک توسط لشگری و قاسمی صاحب دو مدال برنز شد. صادق گودرزی نیز روز گذشته در وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان را صاحب یک مدال نقره کرده بود.

مهدی تقوی در وزن ۶۶ کیلوگرم و رضایزدانی در وزن ۹۶ کیلوگرم فردا و در آخرین روز بازیهای المپیک به روی تشک خواهند رفت.

اروپام**۱۶۴۷**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۱۷۳۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.