رسیدگی به تخلفات سیاسی دانشگاه آزاد اولویت اصلی کمیته تحقیق و تفحص است

۲۹ آبان ،

عضو کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: اولویت‌ اصلی کمیته در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، رسیدگی به سوءاستفاده‌های سیاسی دانشگاه آزاد در بحث انتخابات است که در دستور کار کمیته تیم تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پیرامون طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: براساس قانون وقتی که تحقیقاتی پیرامون یک نهاد عملیاتی می‌شود تا وقتی که تحقیق و تفحص در مورد آن به اتمام نرسیده و گزارش تفسیری کمیته در صحن علنی مجلس قرائت نشود، ارائه جزییات از روند کار قانونی نیست؛ بنابراین تا وقت اتمام کار کمیته نمی‌تواند جزییاتی را در این باره بیان کند.

وی اضافه کرد: براساس آیین‌نامه ۱۱ نفر از نمایندگانی که تمایل به شرکت در تیم تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد می باشند، با تایید کمیسیون آموزش و تحقیقات برای ادامه کار انتخاب شده و مشغول به کار شدند.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در پایان درباره اولویت‌های کاری این کمیته خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی کمیته در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، رسیدگی به سوءاستفاده‌های دانشگاه آزاد در مسائل سیاسی و بحث انتخابات است که در دستور کار کمیته تیم تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.