رسیدگی به صدور مجوز تاسیس انجمن علوم پزشکی جندی‌شاهپور و شهیدچمران اهواز

۳ م دیماه ،

رسیدگی به صدور مجوز تاسیس انجمن علوم پزشکی جندی‌شاهپور و شهیدچمران اهواز

» سرویس: سیاسی – سیاست داخلی

نمایندگان هیات‌های موسس انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاهپور و شهیدچمران اهواز با صدور بیانیه‌ای، خواستار رسیدگی به وضعیت تاسیس این دو انجمن شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: ما درخواست خود مبنی بر تاسیس انجمن اسلامی دانشجویان در دانشگاه شهید چمران اهواز را در تاریخ ۳ /۱۲/ ۹۰ و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاهپور اهواز را در تاریخ ۵ /۳/ ۹۱ خدمت هیات محترم نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های مربوطه ارائه دادیم که با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته که چه به صورت حضوری و چه به صورت کتبی از مسوولان مربوطه هم در دانشگاه‌ها و هم در هیات نظارت مرکزی هیچ پاسخی نه از هیات نظرات بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه و نه از سوی هیات نظارت مرکزی دریافت نشده است.

در این بیانیه از آنچه ارجاع موضوع تاسیس این دو انجمن به حراست دانشگاه‌ها نام برده شده و همچنین عدم رسیدگی به موقع به درخواست تاسیس این انجمن‌ها انتقاد شده است.

دانشجویان تنظیم کننده این بیانیه در پایان آورده‌اند که از مسوولان مربوطه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و از هیات نظارت مرکزی انتظار داریم که این موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را اعلام کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.