رشد بیش از ۷ درصدی تولید شمش فولاد

رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی از رشد ۷ و یک دهم درصدی تولید شمش فولاد در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادیممتازنیوز، فریدون احمدی گفت: برآوردهای اولیه از آمار تولید نشان می دهد تا پایان تیر امسال بیش از پنج میلیون و ۱۴هزار تن شمش فولاد در بخش های دولتی و خصوصی کشور تولید شد  این در حالی است که میزان تولید فولاد خام در مدت مشابه پارسال ،چهار میلیون و ۶۸۱ هزار تن بود.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت تولید محصولات فولادی در کشور به بیش از پنج میلیون و ۸۳۰ هزار تن رسید که نسبت به میزان تولید  زمان مشابه پارسال تغییری نداشته است.

دبیر انجمن تولید کنندگان فولاد نیز در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: از کل تولید فولاد خام کشور در چهار ماه نخست امسال، ۲۸۷ هزار تن سهم بخش خصوصی بوده است.

سید رسول خلیفه سلطانی افزود: همچنین بخش خصوصی در این مدت یک میلیون و ۷۱۰ هزار تن محصولات فولادی تولید کرده که برابر میزان تولید مدت مشابه پارسال است.

وی گفت: امیدواریم تا پایان سال بر میزان تولید شمش فولاد ومحصولات فولادی در بخش خصوصی افزوده شود البته این مهم نیازمند حمایت بیشتر دولت از بخش خصوصی است./عب


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. رضا قویمی:

    امروز یعنی در تاریخ چهارشنبه ۲۴ابان ماه مدت بیش از یک هفته است که تولید شمش فولاد به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست واگر تولید کننده ای با قیمتهای چند روز اخیر مشغول تولید باشد مطمینا دچار ورشکستگی خواهد شد کاش ایشان از این موضوع اطلاع میداشت

  2. رضا قویمی:

    امروز یعنی در تاریخ چهارشنبه ۲۱ابان ماه مدت بیش از یک هفته است که تولید شمش فولاد به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست واگر تولید کننده ای با قیمتهای چند روز اخیر مشغول تولید باشد مطمینا دچار ورشکستگی خواهد شد کاش ایشان از این موضوع اطلاع میداشت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.