رشد خدمات پس از فروش شرکت رنا

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 رشد خدمات پس از فروش شرکت رنا

رشد خدمات پس از فروش شرکت رنا

ممتازنیوز: مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: شرکت سایپا دیزل درصدد است در سال جاری سهم بازار فروش قطعه خودروهای سنگین خود را به حدود ۱۲ درصد افزایش دهد.

به گزارش ممتازنیوز، مهیار عسگریان سهم کنونی فروش قطعه خودروهای سنگین از سوی شرکت رنا را در کشور بین پنج تا شش درصد عنوان کرد.
وی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده شرکت رنا به دنبال افزایش سهم هزار میلیارد تومانی فروش قطعه خودروهای سنگین سایپا دیزل در کشور است.
وی با بیان این که هیچ یک از نمایندگی های این شرکت در سطح کشور در سال گذشته با کمبود قطعه مواجه نشدند، افزود: با اجرای مدل جدید ارایه خدمات پس از فروش به خودروهای سنگین، اگر قطعه مورد نیاز در نمایندگی های شرکت رنا موجود نباشد، طی ۲۴ ساعت در تهران و ۴۸ ساعت در شهرستانها به آنان تحویل می شود.
وی از کسب رتبه نخست ارایه خدمات پس از فروش به خودروهای سنگین از سوی شرکت رنا در سال خبر داد و گفت: کسب این رتبه از سوی شرکت رنا وظیفه خدمت رسانی به مشتریان محصولات شرکت سایپا دیزل را برای ما سخت تر کرد تا همچنان با ارایه خدمات مناسب جایگاه شرکت سایپا دیزل در کشور حفظ شود.
عسگریان با بیان این که شاخص ارتقای خدمات پس از فروش خودرو در کشور در سال در مقایسه با سال ۱۳۹۰ دو درصد افزایش یافت، گفت: با این حال رشد خدمات پس از فروش شرکت رنا در سال به بیش از سه درصد افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت رنا با بیان این که این شرکت سال گذشته با ۵۳ نمایندگی در سطح کشور خدمات خود را به مشتریان محصولات شرکت سایپا دیزل ارایه داد، گفت: با ارایه خدمات پس از فروش طبق استانداردهای تعیین شده از سوی شرکت های معتبر از جمله شرکت ولوو ،نرخ بازگشت به تعمیرگاه های مجاز این شرکت نیز به ۵/۱ بار در سال کاهش یافته است.
به گفته وی سال گذشته در مجموع ۱۲۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه انواع خودرو سنگین به ۵۳ تعمیرگاه مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کردندو در پایان سال گذشته با کسب رضایتمندی مشتریان، شرکت رنا با ۸/۶۶ امتیاز رتبه نخست کشوری را در این زمینه به دست آورد.
در ادامه امیر میرمنصف معاون خدمات پس از فروش شرکت رنا در خصوص تامین قطعه برای خودروهای دانگ فنگ چینی نیز گفت: برای رسیدگی به مشکلات خریداران این کامیون به دستور کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی کمیته ای تشکیل شد و سایپا دیزل مشکلات فنی کامیونهای دانگ فنگ را در نمایندگی های مجاز خود در سطح کشور برطرف کرد.
به گزارش ایرنا، وی با اشاره به گستردگی جاده های کشور، افزود: ارایه خدمات به مشتریان محصولات سایپا دیزل در سطح کشور با توجه به گستردگی جاده های کشور برای ما اهمیت زیادی دارد و شرکت رنا سال گذشته با افزایش کیفیت و سرعت خدمات ، با کاهش هزینه ها نتیجه مطلوبی را در این زمینه بدست آورد.
محمدحسین مهدی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل شرکت رنا نیز در این نشست گفت: با اجرای مدل جدید امداد رسانی و خدمات پس از فروش ، زمان ارایه خدمات به خودروهای مشتریان در شبکه تعمیرگاه های این شرکت در سطح کشور در سال گذشته از ۱۳ ساعت به ۱۱ ساعت کاهش یافت و میانگین زمان خواب خودروهای مشتریان نیز به ۸/۲ روز تنزل پیدا کرد.
وی در پایان با اشاره به اهداف شرکت رنا در سال جاری در ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای سنگین شرکت سایپا دیزل، گفت: افزایش سهم بازار خدمات و قطعه ، ارتقای کیفیت خدمات ،کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری منابع انسانی از اهداف این شرکت در ارایه خدمات پس از فروش در سال جاری است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.