رشد ۳۸ درصدی تعداد کارتهای هدیه صادره بانک صادرات ایران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه سال­جاری بیش از ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار فقره کارت هدیه صادر و در اختیار متقاضیان قرارداده است.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک iبه منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترویج فرهنگ iبهره‌مندی از پرداخت الکترونیکی و کاهش در هزینه‌ها و خطرات استفاده از وجه نقد تا پایان شهریور ماه سال­جاری ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار کارت هدیه صادر و iبه مشتریان و متقاضیان ارایه نموده است. این تعداد کارت صادره نشان دهنده رشد ۳۸ درصدی این بانک در زمینه صدور این گونه کارت‌ها نسبت iبه ماه مشابه درسال پیش می‌باشد.

کارت‌های هدیه بانک صادرات ایران در کلیه شعب و iبه مناسبت‌های مختلف (نظیر ازدواج، تولد واعیاد مذهبی، ملی و…) و مبالغ متفاوت براساس نیاز و درخواست هموطنان صادر می‌شوند. گفتنی است از مجموع کارت‌های صادره تعداد یک میلیون و ۲۷۰ هزار کارت هدیه درتهران و ۳ میلیون و ۴۱۰ هزار کارت هدیه را در استانها صادر و iبه متقاضیان تحویل داده است.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران با دراختیار داشتن بیش از ۳۸۴ هزار دستگاه پایانه فروش در اقصی نقاط کشور، ۳ هزار و ۷۹۶ دستگاه خودپرداز، افتتاح بیش از ۴۷ میلیون حساب Online سپهری و صدور بیش از ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزارکارت الکترونیکی نقش برجسته‌ای در تحقق اهداف و چشم اندازهای بانکداری الکترونیکی درکشور دارد./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.