رضایی: بازی با کره حکم مرگ و زندگی را دارد

۲۲خردادماه،

غلامرضا رضایی در خصوص بازی با لبنان گفت: بازی بسیار خوبی را مقابل لبنان به نمایش گذاشتیم. اگر بخواهید واقعیت را بدانید، اعتراف می کنم که در دقایق آغازین بازی با لبنان به ما استرس وارد شده بود، اما پس از گل اول همه چیز خوب شد.

به گزارش فارس ، وی افزود: ما لبنان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و مانند کف دست نقطه ضعف و قدرت آنها را می‌شناختیم. در ۲ بازی قبل گوش دادن به حرف‌های کی‌روش و اجرای آن در زمین سبب شد که راحت‌تر به نتایج دلخواه برسیم و این رمز موفقیت ما بوده است.

رضایی تاکید کرد: من حتی معتقدم که فرصت‌های بیشتری در این بازی برای گلزنی داشتیم اما به همین پیروزی هم راضی هستیم و حالا باید به بازی کره که مرگ و زندگی است فکر کنیم.

مهاجم تیم ملی کشورمان یادآور شد: پس از ۲ برد شیرین ما با صددرصد آمادگی به مصاف کره می‌رویم. کارمان خیلی سخت است ما به برد فکر می‌کنیم تا تیم اول صعود کنیم. اگر انشالله مشکل خاصی نباشد حتی می‌توانیم با یک تساوی به جام جهانی برویم اما امیدوارم حالا که مطبوعات، مردم و همه برای کمک به ما بسیج شده‌اند خودمان تکلیف خودمان را روشن کنیم.

رضایی در خصوص علمکرد خودش نیز گفت:‌ وقتی در بازی با لبنان به زمین آمدم باور کنید عطش گلزنی برای تیم ملی داشتم اما سعی کردم اول مفید باشم و بعد در زمانی که به زمین آمدم بهتر و مفیدتر برای تیم ملی در زمین تلاش کنم. خیلی دوست دارم همیشه خودم را بیشتر از تایمی که در زمین هستم نشان دهم.

وی افزود: اما همه اینها به کنار و نتیجه برد مقابل کره کنار. ما باید مقابل کره بدون استرس بازی کنیم و به فکر گلزنی باشیم. کره تیم سختی است و راحت گل نمی‌خورد اما مطمئن باشید ما هم بهترین بازی خود را انجام می‌دهیم و خیلی دوست دارم در این وسط یک گل هم برای تیم ملی بزنم اما الآن به نظرم مهم گل‌زنی نیست و فعلاً فقط مهم برد تیم ملی و صعودش به جام جهانی است تا یک جشن ملی بگیریم.

رضایی در پایان در مورد ادامه مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس نیز گفت: فعلاً تمام فکر و ذکرم بازی با کره است. انشالله بعد از این بازی در نشستی با مسئولان باشگاه پرسپولیس تکلیف همه چیز مشخص می‌شود و اگر خدا بخواهد در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.