رضایی از مجمع تشخیص مصلحت می‌رود؟

۲۷خردادماه،

محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شامگاه روز ۲۵ خرداد از مسوولان ستادهای انتخاباتی خود در سراسر کشور برای صرف شام دعوت کرد. رضایی در این ضیافت شام به اعضای ستاد و حامیان خود گفت که قصد دارد یک موسسه یا بنیاد اقتصادی تاسیس کند.

سایت خبری پارسینه نوشت که محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شامگاه روز ۲۵ خرداد از مسوولان ستادهای انتخاباتی خود در سراسر کشور برای صرف شام دعوت کرد. رضایی در این ضیافت شام به اعضای ستاد و حامیان خود گفت که قصد دارد یک موسسه یا بنیاد اقتصادی تاسیس کند.

این موسسه قرار است طرح‌های اقتصادی مطرح شده در دوران تبلیغات انتخابات محسن رضایی مثل طرح بانک مردم و طرح حمایت از ۵ هزار شغل خانگی را پیگیری و اجرا کند.

شنیده‌ها حاکی از این است که محسن رضایی دیگر در سمت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام نخواهد ماند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کاترین پیکانی:

    سلام من واقعا امیدوارم که ایشان از دبیرخانه تشخیص نروند چون شخصی که از سال ۷۶ تا کنون انجا بوده الان به خوبی و باتجربه بالا میتواند انجا کار کند و علاوه بر ان ان سازمان ،سازمان مهمی است نیاز است که حتما یک فرد سالمی مثل ایشان انجا باشند نه فردی که اهل .. و هیاهو و تبلیغات و.. است بیشتر نگرانی این است که بعد ایشان کی بیاید که نکران کننده است پس بهتر است خودشان باشند و انجا را ترک نکنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.