رضا رویگری: خدا را شکر عزرائیل را پس زدم، حالم بهتر است

رضا رویگری بازیگر کشورمان از بیمارستان مرخص شد و برای استراحت بیشتر به منزلش بازگشت.

آخرین خبر از وضعیت رضا رویگری

«رضا رویگری» که در چند روز گذشته به دلیل مشکل تنفسی و عفونت ریه در بیمارستان بستری شده بود و شایعات زیادی درباره‌ی سلامتی او مطرح بود،  از بیمارستان مرخص شد.
رضا رویگری از بازگشتش به منزل خبر داد و با شوخ طبعی گفت: خدا را شکر عزرائیل را پس زدم! در حال حاضر شرایط حرکتی‌ام به دلیل همان سکته‌ی قبلی با مشکل مواجه است، اما از نظر تنفسی شرایط بهتری دارم و در منزل استراحت می‌کنم.

همسر رضا رویگری نیز درباره‌ی مرخص شدن این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: قرار بود ایشان به بخش عادی منتقل شوند، اما پزشکان بیمارستان گفتند که وضعیت‌شان پایدار است و می‌تواند در منزل هم استراحت کنند؛ چون در بیمارستان دولتی بخش عادی شرایط خوبی ندارد و اتاق وی.آی.پی هم پُر بود، به تشخیص پزشکان مرخص شدند تا ادامه‌ی درمان را در منزل پیگیری کنند.

«تارا کریمی» با بیان اینکه این هنرمند تا چند روز باید استراحت کامل کند و کمتر ملاقات داشته باشد، افزود: الان حال ایشان از روزهای گذشته بسیار بهتر است و روند درمانی قبل را ادامه می‌دهند. چون از لحاظ قلبی و مغزی هیچ مشکلی برایشان پیش نیامده است، همان داروهای قبلی را مصرف می‌کنند اما روند فیزیوتراپی که در منزل انجام می‌شود، مدتی بود قطع شده بود که باید مجدداً در یکی دو روز آینده شروع شود تا وضع تحرک‌شان هم بهتر شود.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture
منبع : isna.ir

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.