رضا شکاری پدیده فوتبال ایران و ذوب آهن راهی لسترسیتی می شود



تاریخ انتشار: ۲۹ April 2016 | 1:30 pm

پدیده فوتبال ایران در لسترسیتی

سایت اسپانیایی vavel مدعی شد رضا شکاری پدیده فوتبال ایران و ذوب آهن تابستان راهی لسترسیتی می شود تا در صورت موفقیت در تمرینات لسترسیتی به عضویت این تیم درآید.

با قهرمانی احتمالی لسترسیتی(Leicester City) در لیگ برتر این تیم انگلیسی برای حضور قوی تر برای فصل آینده نیاز به خرید بازیکنان زیادی خواهد داشت. یکی از بازیکنانی که لسترسیتی مدنظر قرار داده است رضا شکاری از ذوب آهن است. باشگاه انگلیسی چندی پیش از ذوب آهن درخواست کرد تا مجو حضور این بازیکن را در تمرینات لستر فراهم کند که یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن این درخواست را رد کرد.

با این حال اخبار رسیده نشان می‌دهد که شکاری در تابستان و بعد از پشت سر گذاشتن بازی های ذوب آهن در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا راهی لسترسیتی می شود تا در تمرینات این تیم انگلیسی حاضر باشد. در صورتی که شکاری بتواند در لسترسیتی موفق باشد، و با این تیم قرارداد امضا کند، او دومین بازیکن ایرانی این تیم خواهد بود. پیش از او حسین کعبی در این تیم انگلیسی حضوری کوتاه مدت داشت.

شکاری در فهرست ۵۰ بازیکن جوان و آینده دار گاردین قرار داشت جایی که از او به عنوان جواد نکونام آینده فوتبال ایران نام برده شد. بازیکنی که رکورد بیشترین بازی در تاریخ تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد.

شکاری در تیم امید ایران بازی می کند و یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران محسوب می شود که می تواند خیلی زود لژیونر شود.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.