رضا لایق: ترکیب تیم ملی برای آسیایی شنبه اعلام می‌شود/ گودرزی در تصمیماتش عجله می‌کند

۲۱فروردین۱۳،

BS1I6033.JPG

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا شنبه اعلام می‌شود.

رضا لایق در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ترکیبی از کشتی‌گیران رقابت‌های قهرمانی کشور و جام جهانی را به رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهیم فرستاد، اما هنوز در بعضی از اوزان نتوانسته‌ایم به نتیجه‌ برسیم به همین سبب ممکن است در چند وزن دو کشتی‌گیر را با خود به هند ببریم.

وی افزود: اوایل هفته‌ آینده نفرات تیم ملی را معرفی خواهیم کرد و احتمالا در وزن‌های ۵۵ و ۶۶ و ۸۴ کیلوگرم دو کشتی‌گیر را معرفی کنیم.

لایق با اشاره به تمرینات تیم ملی، بیان کرد: تمرینات از ششم فروردین آغاز شد و بعد از دو روز استراحت از دیروز (پنجشنبه) از سر گرفته شده است . نفراتی که برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات “روز ملی کشتی” در آمریکا مد نظر می باشند در این اردو حضور دارند.

وی همچنین دربارهٔ خبر خداحافظی صادق گودرزی از کشتی، اظهار کرد: صادق کمی در تصمیمات خود عجله می‌کند که بسیار کار خوبی نیست، چون گودرزی بسیار آماده نبود و از سایر کشتی‌گیران عقب مانده بود. برای اردوی ششم فروردین از او دعوت شد، اما بعد از چند روز مرخصی به اردو نیامد و به همین سبب از ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا و روز ملی کشتی خط خورد.

لایق ادامه داد: گودرزی از سرمایه‌های کشتی ایران است ، اما خودش باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد در تیم ملی حضور داشته باشد یا خیر. برای کشتی گیران در تمرینات برنامه‌ریزی شده است و تصمیم با خودشان است که در تمرینات حضور داشته باشند، در غیر این صورت باید در مرحله آخر انتخابی تیم ملی موفق شوند تا به ترکیب تیم ملی باز گردند.

مربی تیم ملی در ادامه دربارهٔ وضعیت مهدی تقوی، به ایسنا گفت: تقوی چند روز است که در تمرینات تیم ملی حضور دارد و با کادر فنی هماهنگ است، اما به خاطر بعضی مشکلات شخصی، او را تحت فشار نگذاشته‌ایم ، ولی تا رسیدن به مرز آمادگی به زمان نیاز دارد.

لایق در پایان درگذشت محسن پودنکی را به خانواده آن مرحوم و اهالی کشتی تسلیت گفت و برای او طلب مغفرت کرد.

شنیده های خبرنگار ایسنا حاکی از این است که در ۵۵ کیلوگرم محمد طهماسبی زاده، در ۶۰ کیلوگرم حسن مراد قلی یا فرزاد جعفری، در ۶۶ کیلوگرم: محمد یوسفی یا مسعود کمروند، در ۷۴ کیلوگرم حسن طهماسبی یا مصطفی حسین خانی، در ۸۴ کیلوگرم احسان امینی، در ۹۶ کیلوگرم حامد تاتاری و در ۱۲۰ کیلوگرم پرویز هادی شانس بالایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دارند.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت در دهلی نو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.