رفسنجانی:”بی‌واهمه” درانتخابات حضور خواهم یافت

روزنامه اصلاح‌طلب ‘آرمان روابط عمومی’ از دیداری میان ناطق نوری با هاشمی رفسنجانی خبر داده است که در آن ناطق نوری از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور در انتخابات ریاست‌ جمهوری یازدهم دعوت کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از فردا ، امروز یک روزنامه اصلاح طالب خبری را منتشر کرد که نشان می دهد تمایل طیفی ازاصلاح طلبان این است که آیت الله هاشمی جدای از آنکه طراح پروژه سیاسی دولت وحدت ملی  باشد، کاندیدای آن نیز محسوب شود . در این خصوص روزنامه اصلاح‌طلب ‘آرمان روابط عمومی’ از دیداری میان  ناطق نوری با هاشمی رفسنجانی خبر داده است که در آن ناطق نوری از  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم دعوت کرده است.

 به نوشته این روزنامه حجت‌الاسلام ناطق نوری در این دیدار خطاب به هاشمی رفسنجانی گفته است: من با نیروهای انقلاب، بازاری‌ها و روحانیت در تماس هستم، این نیروها از برخوردهایی که با شما صورت می‌گیرد ابراز نگرانی می‌کنند.شما شفاف بیائید در صحنه و ما هم پشت شما هستیم.   هاشمی هم در این دیدار تاکید کرده که ‘بدون واهمه’ در صحنه انتخابات حضور خواهد یافت.
 
بنابرای به نظر می رسد فقدان گزینه مطلوب برای پیش بردن پروژه دولت وحدت ملی که حداقل پایگاه اجتماعی ای را داشته باشد،طراحان این پروژه را به سمت آیت الله هاشمی سوق داده است و نمی توانند جزء او گزینه ای دیگر را  در نظر داشته باشند .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.