رفع ابهامات درنشست هم اندیشی سرمربیان فوتسال با سرمربی تیم ملی

به گزارش ایرنا، در این نشست هم اندیشی که امروز به مدت سه ساعت در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، پنج مربی لیگ برتری حاضر در جلسه ابهامات خود درباره انتخاب بازیکنان ملی پوش و نظرات و پیشنهادهای خود را برای موفقیت تیم ملی فوتسال در جام جهانی تایلند مطرح کردند.

علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال نیز دراین نشست نحوه انتخاب ملی پوشان و برنامه های این تیم را برای کسب نتایج مطلوب در جام جهانی برای مربیان تشریح کرد.

رییس کمیته فوتسال در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این نشست هم اندیشی را مثبت ارزیابی کرد و گفت : در این جلسه مسایل فنی، نحوه بدن سازی و نقاط ضعف و قوت تیم ملی مورد بررسی قرار گرفت.

عباس ترابیان خاطرنشان کرد : در این جلسه مدیر فنی تیم ملی فوتسال ایران بخشی از تجربیات خود را برای مربیان لیگ برتر ارائه کرد که در پایان مقرر شد ˈخسوس کاندلاسˈ یک دوره آموزشی را برای مربیان لیگ برتر برگزار کند.

وی در باره دلایل حضور نیافتن برخی از مربیان لیگ برتری در این نشست هم اندیشی افزود : بسیاری از آنان به دلیل مسایل شخصی نتوانستند در این جلسه حضور یابند.

ترابیان خاطر نشان کرد : قرار است، دومین نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتر با سرمربی تیم ملی بعد از انتخاب ۱۴ بازیکن اعزامی به جام جهانی برگزار شد تا مربیان بار دیگر نقطه نظرات خود را به صانعی منتقل کنند.

وی اظهار داشت : در پایان این جلسه مقرر شد، مربیان لیگ برتر در تمرینات تیم ملی فوتسال حضور یابند تا از نزدیک با نحوه آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی آشنا شوند.

در این جلسه مربیان تیم های دبیری تبریز، شهرداری ساوه، میثاق تهران، هلال احمر تبریز و صبای قم و علی رعدی به عنوان یکی از کارشناسان فوتسال حضور داشتند.

ورزشی ** ۹۱۲۲ **۱۵۴۴

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.