رفع مزاحمت‌ها و آلودگی‌های صوتی با ساماندهی مشاغل

اردیبهشت ۱۴۰۳

اداره ساماندهی با هدف مزاحمت‌ها و آلودگی‌های محیط زیست ناشی از فعالیت‌های غیراصولی مشاغل و واحدهای صنعتی ایجاد شده است.

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۹ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، گفت: اداره ساماندهی با هدف مزاحمت‌ها و آلودگی‌های محیط زیست ناشی از فعالیت‌های غیراصولی مشاغل و واحدهای صنعتی ایجاد شده است و نظارت و پیگیری مشاغل مانند کیوسک‌های روزنامه‌‌ فروشی در سطح شهر تهران است.
بخشی ادامه داد: انتقال انبار مواد شیمیایی مانند ریخته‌گری، آبکاری، آهنگری در حد تعمیرات به خارج از شهر با هدف رفع آلودگی‌ها بوجود آمده است.
رئیس اداره ساماندهی در خصوص اقدامات اجرایی دیگر این اداره خاطر نشان کرد: رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ جهت رفع مزاحمت‌ها و همچنین بازدید کارشناسان در بازارهای موقت، نمایشگاه‌ها و رسیدگی در مناسبت‌ها مانند ۲۲ بهمن،‌ روز جهانی قدس، ارتحال امام خمینی(ره) بر عهده این اداره است.
وی ادامه داد: در سال جاری رسیدگی به ۷۶۰ پرونده از لحاظ حقوقی مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت و اداره ساماندهی با ابلاغ اخطاریه به آنان در جهت رفع مشکلات اقدام می‌نمایند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: کیوسک‌هایی که در سطح منطقه وجود دارند در ناحیه یک، ۱۱ کیوسک و در ناحیه دو ۷ کیوسک وجود دارد که از طریق رسیدگی و بازدید در این مناطق اقدام به رفع مشکلات آنها می‌نمایند.
این اداره با هدف رفع مزاحمت‌ها و آلودگی‌های صوتی و آموزش چهره به چهره به شهروندان اقدام به حل مشکلات آنان می‌نمایند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.