رقابت بین سه جریان در شورای شهر + اسامی

۰۹اردیبهشت،

GPlus

۱۶ دقیقه پیش – ساعت ۰۹:۱۱:۲۰

در حالی که تنها هفت هفته به آغاز انتخابات شوراها مانده، گمانه زنی ها حاکی از نهایی شدن لیست های سه جریان اصلی در این انتخابات است. به گزارش ایسنا، افکارنیوز در گزارشی تحلیلی نوشت: حضور قدرتمند گروه های مختلف سیاسی، انتخابات این دوره شوراها را متفاوت از دیگر دوره ها کرده است. جریان های ..

n00216345-b.jpg

در حالی که تنها هفت هفته به آغاز انتخابات شوراها مانده، گمانه زنی ها حاکی از نهایی شدن لیست های سه جریان اصلی در این انتخابات است.

به گزارش ایسنا، افکارنیوز در گزارشی تحلیلی نوشت: حضور قدرتمند گروه های مختلف سیاسی، انتخابات این دوره شوراها را متفاوت از دیگر دوره ها کرده است. جریان های سیاسی دیگر تنها به کارکرد اجتماعی شورا ها نمی اندیشند بلکه در استراتژی خود، شوراها را مسیری برای رسیدن به رده های بالاتر هرم قدرت می بینند. اصولگرایان، حامیان دولت و اصلاح طلبان را می توان سه جریان اصلی انتخابات شوراها با شرایط متفاوت دانست.

کاندیداهای اصولگرا در انتخابات شورای شهر

کاندیداهای حامیان دولت در انتخابات شورای شهر

کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر

انتهای پیام

ایمیل :

شماره تماس :

توضیحات :

ثبت


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سید علی میرباقری:

    بسمه تعالی
    متاسفانه سایت های مختلف خبری در تاریخ دوشنبه و سه شنبه جاری ، با برداشت از سایت خبری امروزی ها و به استناد خبری از سایت مذکور اقدام به انتشار لیست های انتخاباتی اصولگرایان، اصلاح طلبان و حامیان دولت در شورای شهر تهران کرده اند که با کمال تعجب اینجانب را در لیست کاندیداهای حامیان دولت قرار داده اند. در صورتیکه موضوع کذب و دروغ است.
    اینجانب در طی دوره ی هشت ساله ی دولت آقای دکتر احمدی نژاد نه تنها اینکه هیچگاه حامی دولت نبوده ام بلکه در تمامی نوشته ها و گفته هایم از منتقدین سرسخت دولت وی بوده و هستم، و افتخار همیشگی ام این بوده وهست که هم در دولت امام (ره) و هم در دولت حضرت آیت اله هاشمی و نیز سیدمحمد خاتمی ، بعنوان مدیر ارشد دولتی مسؤلیت های سیاسی و اجرایی متعددی داشته ام اما در دولت آقای احمدی نژاد ضمن حفظ حریم دولت و احترام به جایگاه ریاست جمهوری، هیچگاه نه اینجانب و نه دولت هیچکدامیک حاضر به همکاری با یکدیگر نبودیم. بلکه با توجه به شرایط اداری (رسمی بودن) اینجانب در حد مشاور امور مجلس وزارت کشور انجام وظیفه کرده ام.( آن هم بعنوان مشاوری که هیچگاه حرفش شنیده نشد)
    فلذا استدعا دارم نسبت به اصلاح لیست مذکور اقدام و اینجانب را در حوزه ی اصلاح طلبان تعریف کنید نه حامیان دولت.
    ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که علیرغم انتقاد و ایرادات اساسی که به عملکرد دولت آقای احمدی نژاد داشته و دارم، اما تحت هیچ شرایطی حملات پی در پی و بی انصافی های طرفداران افراطی دیروز آقای احمدی نژاد به وی را قبول ندارم واعتقاد دارم اعتدال و انصاف همیشگی، رمز دین باوری و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که متاسفانه اصول گرایان افراطی نه دیروز آن را رعایت کردند و نه امروز به آن باور دارند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.