رقابت فوویسم‌ها با مدرن‌ها در شب بزرگ کریستی نیویورک + تصویر

۲۷فروردین۱۳،

حراج کریستی نیویورک مجموعه‌ای کم نظیر از شاهکارهای نقاشان و مجسمه‌سازان مدرن و امپرسیونیست قرن ۱۹ و ۲۰ میلادی را ۸ می ۲۰۲۴ (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در معرض فروش می‌گذارد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، این مجموعه که از آن به عنوان مهم‌ترین حراج آثار هنری در فصل بهار ۲۰۲۴ نام برده می‌شود و آن را نوعی اداء احترام به هنرمندان بزرگ قرن‌های ۱۹ و۲۰ میلادی می‌دانند، حاصل سفر تیمی از متخصصان با تجربه و حرفه‌ای آثار هنری به نقاط مختلف جهان است که برای اولین بار در این حجم گردآوری شده و در نیویورک چکش می‌خورد.

به اعتقاد متخصصان حراج‌های بین‌المللی مهم‌ترین ویژگی این حراج بهاری در کنار هم قرار گرفتن مجموعه‌ای از آثار هنری با سبک‌های مختلف است.

مجموعه‌ای از منظره‌های کلاسیک‌ امپرسیونیست، نقاشی‌های آوانگارد پاریسی، تابلوهای پیکاسو، شاهکارهای بنیانگذاران فوبیسم و… که پیش‌بینی می‌شود پای بسیاری از مجموعه‌داران آثار هنری از سراسر دنیا را به کریتسی نیویورک باز کند.

از نام‌های مطرح و مشهوری که آثارشان در این چکش می‌خورد می‌توان به هنرمندان سرشناسی همچون پابلو پیکاسو، مونا آکرمن، کلود مونه، اندی ویلیامز، آندره درین، جورجیا موراندی، هنری مور، جان میرو، کامیل پیسارو، هنری ماتیس و… اشاره کرد.

مادام ماتیس در کیمونو – آندره درین

ایستگاه ورسای در برف- کامیل پیسارو

PEINTURE- جوان میرو

بندر آرژانتین- کلود مونه

زن نشسته-هنری مور

شکوفه های سیب- آلفرد سیسیلی

قایقرانی در رنگ-آندره درین

طبیعت مورتا- جورجو موراندی

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.