رقابت های فوتبال لیگ برتر گیلان جام گیل پیگیری شد

ˈمجتبی پوربخشˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان این رقابت ها در حساس ترین دیدارهای این هفته، تیم فوتبال داور سازی سبحان رشت با یک گل ایران خودروی شفت را شکست داد و تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر در رشت برابر میزبان خود پاس گیلان با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.

وی اظهار کرد: در سایر دیدارهای انجام شده نیز، تیم فوتبال شهرداری چوبرشفت با نتیجه پنج بر یک تیم شهرداری رودسر را شکست داد و دیدار تیم های فوتبال دخانیات رشت و شهرداری صومعه سرا با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یافت.

پوربخش ادامه داد: همچنین تیم فوتبال صلصال لیسار تالش با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال شهرداری ماسال به برتری رسید و تیم های فوتبال شهرداری لوندویل آستارا و آزادی لنگرود به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم های فوتبال صلصال لیسار تالش و رهپویان رضوانشهر با کسب ۱۰ امتیاز در مکان های اول و دوم قرار دارند و تیم داروسازی سبحان رشت با کسب ۹ امتیاز در مکان سوم است.

پوربخش اضافه کرد: در رقابت های فوتبال لیگ برتر گیلان جام گیل ۱۴ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.ک/۳

۷۲۸۵/ ۶۰۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.