رقابت های فوتیال لیگ جوانان گیلان پیگیری شد

ˈمجتبی پوربخشˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حساس ترین رقابت های این هفته، تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با نتیجه دو بر یک ، برابر خزر آستارا به پیروزی رسید تا با ۹ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: همچنین تیم فوتبال جوانان کوثر رشت در بندرانزلی موفق شد تیم شهدا نویر این شهر را با دو گل شکست دهد تا با هشت امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول جوانان گیلان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در سایر دیدارهای برگزار شده نیز تیم فوتبال فولاد تیام فومن با نتیجه دو بر یک، برابر همیاری سیاهکل به برتری رسید و دیدار تیم های فوتبال جوانان شهرداری لاهیجان و مقاومت نوین رشت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان داشت: همچنین دیدار تیم های فوتبال جوانان آبی پوشان رشت با بندرکشتیرانی انزلی با نتیجه مساوی یک بر یک و دیدار تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و شهرداری خمام با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول جوانان باشگاه های استان گیلان ۱۳ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.ک/۳

۷۲۸۵/۶۹۵

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.