رقابت و آموزش نقاشی در شبکه پویا

۳۱فروردین۱۳،

“نقاشی”، نقاشی رقابت و آموزش را به شبکه پویا می آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ؛مجموعه نقاشی نقاشی برنامه ای است که به سفارش شبکه پویا با هدف پخش نقاشی های ارسالی مخاطبین این شبکه و سازماندهی آنها در قالب برنامه ای جذاب سرگرم کننده ، رقابتی و آموزشی بصورت روزانه در ۳ برنامه مستقل ۱۰ دقیقه ای ویژه گروه های سنی خردسال ، کودک و نوجوان تولید و از فردا در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار می گیرد.
 ۲۰ نقاشی برتر از هر گروه سنی توسط کارشناسان نقاشی شبکه انتخاب و در قالب شمارش معکوس برنامه از ۲۰ تا ۱ قرار می گیرد و گویندگان برنامه در فضایی شاد ، جذاب و متوع به کمک شخصیتهای انیمیشنی   سه بعدی مدادرنگی و تلویزیون پویا به معرفی و اظهار نظر در مورد نقاشی های منتخب هر گروه سنی می­پردازد و در نهایت نشان مداد طلایی آن روز به نقاشی های اول هر گروه اعطا می شود. 
 همچنین در قسمت جداگانه ای با عنوان تولدت مبارک ، بچه هایی که مهارت و امتیاز خاصی کسب کرده باشند تولدشان تبریک و مورد تشویق قرار خواهند گرفت. 
  نقاشی نقاشی اولین برنامه مستقل پخش و آموزش نقاشی برای بچه ها در صدا و سیماست که به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا و   کارگردانی فرشید یحیوی، مجریان گوینده : اعظم چوبدار – حسام صادقی نیکو، انیمیشن : گروه فرفرا ، آهنگساز : میلاد پاویز -کارشناس نقاشی : نرگس فداکار – نویسنده : یونس کبیر ، تدوین : یاسر فرزام نیا و موشن گرافیکی : حامد محمود پور … در دست تهیه و تولید می باشد . 
بچه های عزیز جهت ارسال نقاشی و شرکت در برنامه نقاشی نقاشی که بزودی آگهی های معرفی و آموزش آن نیز پخش خواهد شد می­توانند نقاشیهای خود را از طریق سایت اینترنتی شبکه پویا به نشانی www.pooyatv.ir صفحه برنامه نقاشی نقاشی یا صندوق پستی ۱۳۵۴۳-۱۹۴۹۷ ارسال نمایند . 
لازم به ذکر است آغاز به پخش مجموعه نقاشی نقاشی ویژه خردسال از روز یکشنبه ۱/۲/ساعت ۱۵:۲۰، نقاشی نقاشی ویژه کودک ساعت ۱۶:۲۰و نقاشی نقاشی نقاشی ویژه نوجوان ساعت ۱۹:۲۲از شبکه پویا آغاز می شود. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ثنابدخشان:

    باعرض سلام وعرض ادب
    ثنا هستم و۶سالمه،می خواستم ازتمامی عوامل اجرائی شبکه پویا که درخدمت به بچّه هاازهیچ کوششی دریغ ننموده اند تشکّروقدردانی کنم وامیدوارم که روزبه روزبرمحتوای این برنامه قشنگ ومعنوی افزوده شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.