رقابت ۷۰۰شاعر در دومین جشنواره شعر دانشجویان و طلاب

میلاد عرفان‌پور دبیر دومین جشنواره شعر دانشجویان و طلاب سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این‌ جشنواره اظهار کرد: در مهلت فراخوان بیش از ۷۰۰ شاعر دانشجو و طلبه به دبیرخانه این جشنواره اثر ارسال کرده‌اند که بیشترین حجم از این آثار متعلق به دانشجویان بوده است.

وی با بیان اینکه این آثار از حیث کمی و کیفی دارای رشد قابل توجهی نسبت به دوره قبل این جشنواره بوده‌اند، افزود: بیشتر آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با موضوع آزاد سروده شده و حضور شاعران جوان مطرح کشور نیز در این جشنواره چشمگیر بوده است.

عرفان‌پور، همچنین با اشاره به جایزه ادبی شهید احد زارعی که به مجموعه اشعار منتشر نشده شاعران جوان کشور اختصاص دارد گفت: بیش از ۵۰ مجموعه شعر برای شرکت در این بخش از این جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است.

دبیر دومین جشنواره شعر دانشجویان و طلاب ادامه داد: در حال حاضر دور اول داوری‌های این دوره از جایزه در حال اجراست که دو تن از شاعران کشور در حال انجام آن هستند. محله دوم از داوری‌های این جشنواره نیز توسط دو تن دیگر از شاعران انجام و مرحله نهایی داوری نیز توسط پنج نفر از شاعران مطرح کشور انجام خواهد شد.

اختتامیه این جشنواره در اواسط مهرماه در شهر شیراز برگزار می‌شود.

برگزیدگان دومین جشنواره شعر دانشجویان و طلاب برای همه بخش‌ها ۳۰ جایزه ۵ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد و در بخش اهدای جایزه شهید زارعی نیز به سه اثر برگزیده جایزه ۱۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.