رقیب جدید “من مادر هستم” مشخص شد+ تصاویر

۲۳م آذر ،

فیلم سینمایی “بی خود و بی جهت” رقیب جدید فیلم جیرانی در سالنهای سینمایی شهرستان شد.

ممتازنیوز: این روزها اکران چند فیلم و جنجال بر سر اکران آنها رونقی دوباره را به سالن های سینمایی در تهران و همچنین سینماهای شهرستان بخشیده  است.

در این میان فیلم های سینمایی تازه اکران شده دو فیلم سینمایی توانسته اند گوی سبقت را بربایند و رقیب یکدیگر شوند.

فیلم سینمایی “بی خود و بی جهت” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی توانست رقیب جدیدی برای فیلم “من مادر هستم” به کارگردانی فریدون جیرانی شود.

*انتظار بی جا از سالن های اندک

این فیلم با داشتن ۱۶ سالن سینمایی و ۱۴ روز نمایش در سینماهای شهرستان توانست فروشی ۱۰۰ میلیون تومانی را برای خود از سینماهای شهرستان رقم بزند و با فروش ۲۶۰ میلیونی خود در سینمای تهران در مجموع فروشی ۳۶۰ میلیون تومانی را در ۳۶ سالن سینمایی تجربه  کرد.

فیلم سینمایی “من مادر هستم” به کارگردانی فریدون جیرانی که در تهران صدرنشین گیشه های سینمایی است توانست با داشتن ۷ سالن سینمایی در شهرستان و ۱۴ روز نمایش فروشی ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کند.

در حال حاضر فیلم سینمایی “بی خود و بی جهت” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی بیشتر از دیگر فیلم های سینمایی در حال اکران در تهران و همچنین سینماهای شهرستان سالن سینمایی در اختیار دارد.

*مخاطبان در انتخاب فیلم مورد علاقه شان سردرگم اند

فیلم سینمایی “زندگی خصوصی آقا و خانم میم” به کارگردانی روح الله حجازی با داشتن ۵ سالن سینمایی و ۱۴ روز نمایش فروشی ۴۵ میلیون تومانی را سپری کرد.

فیلم سینمایی “آینه های روبرو” به کارگردانی نگار آذربایجانی با داشتن ۸ سالن سینمایی و ۵ هفته نمایش فروشی ۶۰ میلیون تومانی را در گیشه های سینمایی شهرستان تجربه کرد.

فیلم سینمایی “یکی میخواد باهات حرف بزنه” به کارگردانی منوچهر هادی با داشتن ۱۲ سالن سینمایی و ۴ هفته اکران فروشی ۱۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرد.

فیلم سینمایی “اختاپوس” به کارگردانی سید جواد هاشمی با داشتن ۱۰ سالن سینمایی و ۵ هفته نمایش فروشی ۲۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرد.

فیلم سینمایی “سلام بر فرشتگان” نیز با داشتن ۱۵ سالن سینمایی فروشی ۵۰ میلیون تومانی را پس از سه هفته نمایش سپری کرد.

*سینمای کودک در شهرستان ناکام ماند

لازم به ذکر  است؛ فیلم سینمایی “یک فراری از بگبو” با داشتن ۲۰ سالن سینمایی و چهار هفته نمایش فروشی ۱۳۰ میلیون تومانی را سپری کرد.

گفتنی است؛ گرچه فروش فیلم های سینمای در شهرستان نیز چندان رضایت بخش نیست و در حال حاضر با داشتن چندین فیلم سینمایی فیلم صدرنشین گیشه نداریم اما گویا “بی خود و بی جهت” و “من مادر هستم” دو رقیب جدی برای یکدیگر در سالن های سینمایی شهرستان ها شده اند گرچه در این رقابت زیاد بودن تعداد سالن های سینمایی فیلم بی خود و بی جهت بی تاثیر نیست.

 باشگاه خبرنگاران 


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.