رقیبان تازه “کلاه قرمزی و بچه ننه” از راه آمدند+تصاویر

اکران فیلم های جدید فصل پاییز رقیبان تازه ای برای عروسک های سینمایی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینماممتازنیوز، با اکران چند فیلم جدید این روزها  گیشه های سینمایی رنگ جدید به خود گرفتند.
فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” که ۴۰ روز صدرنشینی در گیشه های سینمایی را تجربه کرده است هنوز هم در تعطیلات فروش خوبی را سپری می کند، این فیلم که این روزها از تعداد سالن های او کاسته شده است در مجموع فروشی ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.

فیلم سینمایی “بغض” به کارگردانی رضا در میشیان که ۴ روز از اکران آن می گذرد با داشتن ۲۱ سالن نمایش روز گذشته فروشی ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرد و مجموع فروش خود را به ۳۰ میلیون تومان رسانید.

فیلم سینمایی “من همسرش هستم” به کارگردانی مصطفی شایسته با داشتن ۱۵ سالن سینمایی و ۴ روز نمایش روز گذشته فروشی ۱۲ میلیون تومانی را برای خود رقم زد و مجموع فروش خود را به ۴۰ میلیون تومان رسانید.

فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه” به کارگردانی همایون اسعدیان با داشتن ۲۳ سالن سینمایی و ۴ روز نمایش روز گذشته فروشی۷ میلیون تومانی را تجربه کرد و مجموع فروش خود را به ۲۰ میلیون تومان رسانید.

فیلم سینمایی “ضد گلوله” به کارگردانی مصطفی کیایی که این روز ها سالن های سینمایی نمایش دهنده او کاهش یافته است با داشتن ۵ سالن سینمایی و ۴۰ روز نمایش مجموع فروش خود را به ۵۸۰ میلیون تومان رسانید.

فیلم سینمایی “تو و من” به کارگردانی محمد بانکی نیز با داشتن ۲۰ سالن سینمایی و ۲۱ روز نمایش روز گذشته فروشی ۱۴ میلیونی را سپری کرد و مجموع فروش خود را به ۳۵۰ میلیون تومان رسانید.

این فیلم با وجود بهره بردن از سوپراستارها در جذب مخاطب و آوردن تماشاگر بیشتر به گیشه و سالن سینما نتوانست انتظارات را برآروده سازد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.