رمضان شریف: تهاجم به سوریه خون بهای حمایت ملت سوریه از فلسطین است

رمضان شریف در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تقارن روز قدس و بیداری اسلامی در منطقه گفت: یکی از ویژگی های روز قدس امسال پیشرفت ها و پیروزی های گسترده در جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی پتانسیل جلب نظر افکار عمومی برای حمایت از فلسطین را داشته است به نحوی که امسال در روز قدس در بسیاری از کشورهای منطقه مردم در حمایت از مظلومان فلسطین صورت می گیرد یادآور شد: در سالهای گذشته به علت حضور حکام وابسته به استکبار جهانی امکان حمایت مردم مسلمان منطقه از ملت مظلوم فلسطین فراهم نبود.

مسئول ستاد انتفاضه قدس شریف با ابراز امیدواری از حضور مردم دیگر کشورها در خط مقاومت و حمایت از مظلومان و ستمدیدگان گفت: تهاجمی که علیه ملت و دولت سوریه صورت گرفته است تحول قابل توجهی است که در روز قدس امسال شاهد آن هستیم و این تهاجم به سوریه بهایی است که دولت و ملت سوریه به علت حمایت از ملت مظلوم فلسطین در خط مقدم مبارزه با اسرائیل می پردازند.

شریف در پایان اظهار امیدواری کرد با حضور میدانی امت اسلامی در روز قدس شاهد افزایش روحیه  مردم ستمدیده جهان و همچنین ملت فلسطین و سوریه برای تداوم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.