رنج رور Evoque خودرو محبوب زنان در سال ۲۰۱۲

بر اساس رای گیری خودرو شاسی بلند! رنج رور Evoque عنوان خودرو محبوب زنان در سال ۲۰۱۲ را کسب کرد که بر اساس رای گیری از نویسندگان زن در ۱۲ کشور مختلف حاصل شده است.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:بر اساس رای گیری خودرو شاسی بلند! رنج رور Evoque عنوان خودرو محبوب زنان در سال ۲۰۱۲ را کسب کرد که بر اساس رای گیری از نویسندگان زن در ۱۲ کشور مختلف حاصل شده است.

البتهEvoque درصدر این لیست به عنوان برترین خودرو  قرار گرفته است و در بین خودروهای لوکس نیز در رده اول قرار گرفته است و پس از آن جگوار  XJ در مکان دوم قرار گرفته است و این در حالی است که آئودی  A6 در مکان سوم قرار گرفته است و البته همانطوری که در رای گیری کلی نیز بی.ام.دبلیو سری ۳ در مکان دوم و بین  Evoque و آئودی A6 قرار گرفته است.

البته در این میان بی.ام.دبلیو سری ۳ به عنوان بهترین ماشین خانواده انتخاب شده است در حالی که آئودی Q3 در رتبه دوم قرار گرفته است و در رتبه سوم فورد فوکوس قرار گرفته است که برای آن تعجب آور بود و در رده اتومبیلهای اسپرت نیز پورشه ۹۱۱ از دید خانمها در صدر قرار گرفته است و جگوار XKR و مرسدس بنز SLK نیز در رده دوم و سوم قرار گرفته است.

درنهایت بهترین خودرو اقتصادی نیز هوندا سیویک لست و پس از آن نیز فولکس واگن و فورد فیستا در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.